Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

robimy z bratem samochodówkę 3d. Na etapie prac nad pierwszym modelem may pewien dylemat. Otóż model jest kanciasty a gdy nałożymy na niego MS z Interiors 1 to mimo dobrego efektu ilość poly rośnie 4krotnie. Jednak jeśli Interiors jest 0 a Smothnes 1,0 to model wygląda świetnie a ilość poly wcale nie wzrasta. Mógłby mi to ktoś wytłumaczyć??

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

interations 0 nie dodaje polygonow a jedynie zamienia "smoothing groups" wszystkich polygonów na tę samą ... dzieki temu polygony obok siebie są tak jak by wygladzone i nie widac ich krawędzi ...

Napisano

tak jak Marcin pisze nie inaczej, tylko to samo mozna osiagnac nadajac modelowi modyfikator smooth, albo ustawiajac recznie smoothing groups dla grup poligonow.

iterations to ilosc przebiegow w ktorych krawedzie sa dzielone na mniejsze ilosci a wierzcholki interpolowane tak aby dac efekt jak najwiekszego wygladzenia.

Przy iterations 0 nic nie jest dzielone. Przy it = 1 kazdy poligon jest dzielony na 4 mniejsze. przy it = 2 na 16 itd itd itd

Napisano

I jesli robicie ja na wlasnym enginie to jest duze prawdopodobienstwo ze nieobsluguje wlasnie smooth groups'ow ;]

Napisano
  • Autor

Smooth Groups nie musi obsługiwać, wystarczy zwykły smoth. Jeśli zwykłego smotha nie obsłuży prosty engine własnej roboty to może znacie jakiś darmowy który to obsłuży.

Napisano

zwykły smooth moze obsluzy ale 2 SG czy wiecej to juz czeba ostroznie bo roznorako enginy sie na tym zachowuja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności