Napisano 10 Lipiec 200222 l MAM TAKI PROBLEM, ROBIE OPONE, MAM TEKSTURE KTORA W PHOTOSHOPIE WYGLADA NIEZLE, JEST DUZA, JAK JA WRZUCAM NA BUMPA TO JEST TAK SPIKSELIZOWANA ZE WYGLADA TO CONAJMNIEJ KITOWO - HELP MI :)))
Napisano 13 Lipiec 200222 l witam! sprobuj powiezchnie na ktora nakladasz swoja teksturke potraktowac Uvmap . Nie piszesz czy nakladasz ja na polygony czy bez posrednio na twaja opone . Aha i jeszcze jedno wrzucasz ja do slotu bump? to moze ja tam powieksz \"tiling\" jak juz ta mape tam wstawisz . pozdrowienia
Napisano 27 Lipiec 200222 l (hac), nakladam ja na opone, uvw mapem robie, bo skalda sie ona z 2 czesci, bierznika i boku - czyli jakiegos tam loga, i o to chodzi ze ta mapa po nalozeniu robie sie duza, za duza i nie widac szczegolow, a wszystko jest dobrze bo z jakiegos tuta to robilem
Napisano 27 Lipiec 200222 l witam!!! Owszem spotkalem sie z tym !!! Jest na to rada . Nie wiem jak to wyjdzie w twoim przypadku . Ale opisze ci o co w tym chodzi :) Jak zaznaczasz kilka polygonow i dodajesz je do Uvmapa teraz (oczywiscie dodajesz ta polygony ktora chcesz obtexturowac) teraz (wytłumacznie) jak okienka robisz male to texturka sie powieksza jak te polygony robisz duze texturka sie zmniejsza . I wlasnie o to chodzi zaznacz wszystkie vertexy (juz w Uv mapie jak bedziesz je edytowal ) i powieksz je do duzych rozmiarow zobaczysz ze textura na obiekcie zostanie zmniejszona teraz bedziesz mosial sie pobawic z ustawieniem tego tak zeby texturka na obiekcie wygladala tak jak chcesz . Jezeli polygony na tyle powiekszysz ze beda wchodzily (np. nakladasz bierznik a obok tego masz bak opny ) na bok opony bedziesz musial w photoshopie zmienic troszke ta texturke ale mysle ze sobie poradzisz!! pozdrowienia
Napisano 28 Lipiec 200222 l hem .... .... a czy nie chodzi po prostu o użycie opcji FIT w ustawieniach mapowania ??????? w sumie obiawy wskazują na to ;) pozdr. Acid_Jazz
Napisano 5 Sierpień 200222 l Autor gizmo jest dopasowane, mi sie wydaje ze moze chodzic o rozdzielczosc jaka sie ustawia w ps, ale to jest moj dzisiejszy domysl i jeszcze nie sprawdzalem :))
Napisano 12 Sierpień 200222 l a jak mapujesz ????? jak robisz oponę, to musisz ją zmapować cylindrem, a nie kulą czy czymkolwiek innym, bo wyjdzie kiszka - i pamiętaj o ustawieniu odpowiedniej osi mapowania !!!!!!!!! pozdr. Acid_Jazz
Napisano 13 Sierpień 200222 l Autor heh, nie miej mnie za takiego barana :)) w sumie to robilem to z tuta wiec rzadnych problemow nie powinno byc
Napisano 16 Sierpień 200222 l witam!!! Nie mam pojecia dlaczego ci nie wychodzi tak jak ci mowilem moze powinienes poprobowac tez mialem takie problemy ale sobie z nimi poradzilem ;) Moze zrob tak troszke dziwny sposob ale pomaga ;) Zaznacz fewsy te ktore maja byc bokami opny teraz naluz mapowanie i zaznacz plane potem naluz texturke i wejdz do uvmaping i sprobuj nalozyc texture tak saomo zrob z ta powiezchnia gdzie ma byc bieznik pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto