Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

MAM TAKI PROBLEM, ROBIE OPONE, MAM TEKSTURE KTORA W PHOTOSHOPIE WYGLADA NIEZLE, JEST DUZA, JAK JA WRZUCAM NA BUMPA TO JEST TAK SPIKSELIZOWANA ZE WYGLADA TO CONAJMNIEJ KITOWO - HELP MI :)))

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam!

 

sprobuj powiezchnie na ktora nakladasz swoja teksturke potraktowac Uvmap . Nie piszesz czy nakladasz ja na polygony czy bez posrednio na twaja opone .

Aha i jeszcze jedno wrzucasz ja do slotu bump? to moze ja tam powieksz \"tiling\" jak juz ta mape tam wstawisz .

 

 

 

pozdrowienia

Napisano

(hac), nakladam ja na opone, uvw mapem robie, bo skalda sie ona z 2 czesci, bierznika i boku - czyli jakiegos tam loga, i o to chodzi ze ta mapa po nalozeniu robie sie duza, za duza i nie widac szczegolow, a wszystko jest dobrze bo z jakiegos tuta to robilem

Napisano

witam!!!

 

Owszem spotkalem sie z tym !!! Jest na to rada . Nie wiem jak to wyjdzie w twoim przypadku . Ale opisze ci o co w tym chodzi :)

 

Jak zaznaczasz kilka polygonow i dodajesz je do Uvmapa teraz (oczywiscie dodajesz ta polygony ktora chcesz obtexturowac) teraz (wytłumacznie) jak okienka robisz male to texturka sie powieksza jak te polygony robisz duze texturka sie zmniejsza . I wlasnie o to chodzi zaznacz wszystkie vertexy (juz w Uv mapie jak bedziesz je edytowal ) i powieksz je do duzych rozmiarow zobaczysz ze textura na obiekcie zostanie zmniejszona teraz bedziesz mosial sie pobawic z ustawieniem tego tak zeby texturka na obiekcie wygladala tak jak chcesz . Jezeli polygony na tyle powiekszysz ze beda wchodzily (np. nakladasz bierznik a obok tego masz bak opny ) na bok opony bedziesz musial w photoshopie zmienic troszke ta texturke ale mysle ze sobie poradzisz!!

 

 

pozdrowienia

Napisano

gizmo jest dopasowane, mi sie wydaje ze moze chodzic o rozdzielczosc jaka sie ustawia w ps, ale to jest moj dzisiejszy domysl i jeszcze nie sprawdzalem :))

Napisano

a jak mapujesz ?????

jak robisz oponę, to musisz ją zmapować cylindrem, a nie kulą czy czymkolwiek innym, bo wyjdzie kiszka - i pamiętaj o ustawieniu odpowiedniej osi mapowania !!!!!!!!!

 

pozdr.

Acid_Jazz

Napisano

witam!!!

 

Nie mam pojecia dlaczego ci nie wychodzi tak jak ci mowilem moze powinienes poprobowac tez mialem takie problemy ale sobie z nimi poradzilem ;)

 

Moze zrob tak troszke dziwny sposob ale pomaga ;) Zaznacz fewsy te ktore maja byc bokami opny teraz naluz mapowanie i zaznacz plane potem naluz texturke i wejdz do uvmaping i sprobuj nalozyc texture tak saomo zrob z ta powiezchnia gdzie ma byc bieznik

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności