hac Napisano 10 Lipiec 2002 Napisano 10 Lipiec 2002 MAM TAKI PROBLEM, ROBIE OPONE, MAM TEKSTURE KTORA W PHOTOSHOPIE WYGLADA NIEZLE, JEST DUZA, JAK JA WRZUCAM NA BUMPA TO JEST TAK SPIKSELIZOWANA ZE WYGLADA TO CONAJMNIEJ KITOWO - HELP MI :)))
KLICEK Napisano 13 Lipiec 2002 Napisano 13 Lipiec 2002 witam! sprobuj powiezchnie na ktora nakladasz swoja teksturke potraktowac Uvmap . Nie piszesz czy nakladasz ja na polygony czy bez posrednio na twaja opone . Aha i jeszcze jedno wrzucasz ja do slotu bump? to moze ja tam powieksz \"tiling\" jak juz ta mape tam wstawisz . pozdrowienia
Anonymous Napisano 27 Lipiec 2002 Napisano 27 Lipiec 2002 (hac), nakladam ja na opone, uvw mapem robie, bo skalda sie ona z 2 czesci, bierznika i boku - czyli jakiegos tam loga, i o to chodzi ze ta mapa po nalozeniu robie sie duza, za duza i nie widac szczegolow, a wszystko jest dobrze bo z jakiegos tuta to robilem
KLICEK Napisano 27 Lipiec 2002 Napisano 27 Lipiec 2002 witam!!! Owszem spotkalem sie z tym !!! Jest na to rada . Nie wiem jak to wyjdzie w twoim przypadku . Ale opisze ci o co w tym chodzi :) Jak zaznaczasz kilka polygonow i dodajesz je do Uvmapa teraz (oczywiscie dodajesz ta polygony ktora chcesz obtexturowac) teraz (wytłumacznie) jak okienka robisz male to texturka sie powieksza jak te polygony robisz duze texturka sie zmniejsza . I wlasnie o to chodzi zaznacz wszystkie vertexy (juz w Uv mapie jak bedziesz je edytowal ) i powieksz je do duzych rozmiarow zobaczysz ze textura na obiekcie zostanie zmniejszona teraz bedziesz mosial sie pobawic z ustawieniem tego tak zeby texturka na obiekcie wygladala tak jak chcesz . Jezeli polygony na tyle powiekszysz ze beda wchodzily (np. nakladasz bierznik a obok tego masz bak opny ) na bok opony bedziesz musial w photoshopie zmienic troszke ta texturke ale mysle ze sobie poradzisz!! pozdrowienia
Acid_Jazz Napisano 28 Lipiec 2002 Napisano 28 Lipiec 2002 hem .... .... a czy nie chodzi po prostu o użycie opcji FIT w ustawieniach mapowania ??????? w sumie obiawy wskazują na to ;) pozdr. Acid_Jazz
hac Napisano 5 Sierpień 2002 Autor Napisano 5 Sierpień 2002 gizmo jest dopasowane, mi sie wydaje ze moze chodzic o rozdzielczosc jaka sie ustawia w ps, ale to jest moj dzisiejszy domysl i jeszcze nie sprawdzalem :))
Acid_Jazz Napisano 12 Sierpień 2002 Napisano 12 Sierpień 2002 a jak mapujesz ????? jak robisz oponę, to musisz ją zmapować cylindrem, a nie kulą czy czymkolwiek innym, bo wyjdzie kiszka - i pamiętaj o ustawieniu odpowiedniej osi mapowania !!!!!!!!! pozdr. Acid_Jazz
hac Napisano 13 Sierpień 2002 Autor Napisano 13 Sierpień 2002 heh, nie miej mnie za takiego barana :)) w sumie to robilem to z tuta wiec rzadnych problemow nie powinno byc
Acid_Jazz Napisano 15 Sierpień 2002 Napisano 15 Sierpień 2002 ok ..... już nie będę przepraszam :D pozdr. Acid_Jazz
KLICEK Napisano 16 Sierpień 2002 Napisano 16 Sierpień 2002 witam!!! Nie mam pojecia dlaczego ci nie wychodzi tak jak ci mowilem moze powinienes poprobowac tez mialem takie problemy ale sobie z nimi poradzilem ;) Moze zrob tak troszke dziwny sposob ale pomaga ;) Zaznacz fewsy te ktore maja byc bokami opny teraz naluz mapowanie i zaznacz plane potem naluz texturke i wejdz do uvmaping i sprobuj nalozyc texture tak saomo zrob z ta powiezchnia gdzie ma byc bieznik pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się