Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Materiał VRayea jest chyba grubo niedopracowany, przecież brakuje mu sporo opcji tj. displacement, opacity i co najważniejsze specular level i specular color. Jak uzupełniacie sobie te niedobory? Wolałbym używać Vray\'owego materiału bo odziwo inaczej niż w innych renderach z materiałem Vray\'a renderuje się szybciej i lepiej, np. z materiałem Vray\'a szybciej renderuje się sceny z photonami i lepiej one wyglądają. Natomiast z standardowym materiałem Maxa wszystko się dłuży i marne efekty

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

displejsment masz w mapach i w modyfikatorze -opasiti to refrakt...- codosprktakular to vray ma prawdziwe glossy co wlasnie jest spektakularem.... (glosy powstaje na smal bympsach....) a kolor to jest reflekt .... - duzo jeszcze musisz poczytac...:) - material vraya jest kompletny - poprostu usunieto z niego zbedne smieci....:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności