Dibo Napisano 20 Czerwiec 2003 Napisano 20 Czerwiec 2003 Materiał VRayea jest chyba grubo niedopracowany, przecież brakuje mu sporo opcji tj. displacement, opacity i co najważniejsze specular level i specular color. Jak uzupełniacie sobie te niedobory? Wolałbym używać Vray\'owego materiału bo odziwo inaczej niż w innych renderach z materiałem Vray\'a renderuje się szybciej i lepiej, np. z materiałem Vray\'a szybciej renderuje się sceny z photonami i lepiej one wyglądają. Natomiast z standardowym materiałem Maxa wszystko się dłuży i marne efekty
PENdzel Napisano 20 Czerwiec 2003 Napisano 20 Czerwiec 2003 displejsment masz w mapach i w modyfikatorze -opasiti to refrakt...- codosprktakular to vray ma prawdziwe glossy co wlasnie jest spektakularem.... (glosy powstaje na smal bympsach....) a kolor to jest reflekt .... - duzo jeszcze musisz poczytac...:) - material vraya jest kompletny - poprostu usunieto z niego zbedne smieci....:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się