Napisano 20 Czerwiec 200321 l Materiał VRayea jest chyba grubo niedopracowany, przecież brakuje mu sporo opcji tj. displacement, opacity i co najważniejsze specular level i specular color. Jak uzupełniacie sobie te niedobory? Wolałbym używać Vray\'owego materiału bo odziwo inaczej niż w innych renderach z materiałem Vray\'a renderuje się szybciej i lepiej, np. z materiałem Vray\'a szybciej renderuje się sceny z photonami i lepiej one wyglądają. Natomiast z standardowym materiałem Maxa wszystko się dłuży i marne efekty
Napisano 20 Czerwiec 200321 l displejsment masz w mapach i w modyfikatorze -opasiti to refrakt...- codosprktakular to vray ma prawdziwe glossy co wlasnie jest spektakularem.... (glosy powstaje na smal bympsach....) a kolor to jest reflekt .... - duzo jeszcze musisz poczytac...:) - material vraya jest kompletny - poprostu usunieto z niego zbedne smieci....:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto