Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

mam taką scenke w ściankach działowych jest szyba

1 - iriadanc map mult 1.0

2- light map mult 0,85

wyskakują mi takie białe plamy co to jest.W czym błąd?

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jeszcze jedna uwaga zrobiłem teraz render jako firs irriadance mapa tylko że ukryłem stanowiska pracy i jest wszystko ok.czyli co materiał szyby , geometria?

Napisano

heh ... interpolation masz mneijsza niz ilosc odbijanych promieni ;] daj to conajmneij na medium

 

przy liczeniu sceny z lightmapą nalezy dac troche wiecej Hsph niz w standardzie ... np. dla Medium to okolo 70 zalezy ile i jaka wielkosc sampli w lightmapmie ...

 

jesli chcesz potestowac na szybko oswietlenie to juz lepiej robic to za pomocą QMC samplera ... i wylaczyc AA ...

 

przy tak skaplikowanej scenie takie wartosci moga powodowac bugi ... z resztą ja sie dziwie ze nie wiedziales ...

Napisano

dzięki marcina za podpowiedź.Poradziłem sobie żeczywiście zwiększyłem hsph oraz obrazki na ścianie miały mape standart zmieniłem vraymtl i znikły mi plamy. pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności