Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam

mam taką scenke w ściankach działowych jest szyba

1 - iriadanc map mult 1.0

2- light map mult 0,85

wyskakują mi takie białe plamy co to jest.W czym błąd?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jaki material jes tna tej szybie ...

 

sa w scenie jakies standard material ?

Napisano
  • Autor

nie ma standart

a na szybie jest vraymtl

to już nie pierwsza scena z którą mam ten sam problem,

może to przez geometrie

????????

Napisano
  • Autor

wyrenderowałem jako first i secound light mape i jest ok .a jak dam irriadance map jako first to dupa.białe plamy

Napisano
  • Autor

jeszcze jedna uwaga zrobiłem teraz render jako firs irriadance mapa tylko że ukryłem stanowiska pracy i jest wszystko ok.czyli co materiał szyby , geometria?

Napisano

pokaz ustawienia irradiance ...

 

moze UVW na obiektach jest skopane ? tez kiedys pisali ze to moze byc przyczyna tych bubli na chaosowym forum

Napisano

heh ... interpolation masz mneijsza niz ilosc odbijanych promieni ;] daj to conajmneij na medium

 

przy liczeniu sceny z lightmapą nalezy dac troche wiecej Hsph niz w standardzie ... np. dla Medium to okolo 70 zalezy ile i jaka wielkosc sampli w lightmapmie ...

 

jesli chcesz potestowac na szybko oswietlenie to juz lepiej robic to za pomocą QMC samplera ... i wylaczyc AA ...

 

przy tak skaplikowanej scenie takie wartosci moga powodowac bugi ... z resztą ja sie dziwie ze nie wiedziales ...

Napisano
  • Autor

dzięki marcina za podpowiedź.Poradziłem sobie żeczywiście zwiększyłem hsph oraz obrazki na ścianie miały mape standart zmieniłem vraymtl i znikły mi plamy. pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.