Marek G Napisano 17 Sierpień 2005 Share Napisano 17 Sierpień 2005 witam mam taką scenke w ściankach działowych jest szyba 1 - iriadanc map mult 1.0 2- light map mult 0,85 wyskakują mi takie białe plamy co to jest.W czym błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 17 Sierpień 2005 Share Napisano 17 Sierpień 2005 jaki material jes tna tej szybie ... sa w scenie jakies standard material ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek G Napisano 17 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2005 nie ma standart a na szybie jest vraymtl to już nie pierwsza scena z którą mam ten sam problem, może to przez geometrie ???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek G Napisano 17 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2005 wyrenderowałem jako first i secound light mape i jest ok .a jak dam irriadance map jako first to dupa.białe plamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek G Napisano 17 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2005 jeszcze jedna uwaga zrobiłem teraz render jako firs irriadance mapa tylko że ukryłem stanowiska pracy i jest wszystko ok.czyli co materiał szyby , geometria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 17 Sierpień 2005 Share Napisano 17 Sierpień 2005 pokaz ustawienia irradiance ... moze UVW na obiektach jest skopane ? tez kiedys pisali ze to moze byc przyczyna tych bubli na chaosowym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek G Napisano 17 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2005 irriadance map : very low hsph sub - 15 interp. sub 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 17 Sierpień 2005 Share Napisano 17 Sierpień 2005 heh ... interpolation masz mneijsza niz ilosc odbijanych promieni ;] daj to conajmneij na medium przy liczeniu sceny z lightmapą nalezy dac troche wiecej Hsph niz w standardzie ... np. dla Medium to okolo 70 zalezy ile i jaka wielkosc sampli w lightmapmie ... jesli chcesz potestowac na szybko oswietlenie to juz lepiej robic to za pomocą QMC samplera ... i wylaczyc AA ... przy tak skaplikowanej scenie takie wartosci moga powodowac bugi ... z resztą ja sie dziwie ze nie wiedziales ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek G Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2005 dzięki marcina za podpowiedź.Poradziłem sobie żeczywiście zwiększyłem hsph oraz obrazki na ścianie miały mape standart zmieniłem vraymtl i znikły mi plamy. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się