Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

mam taką scenke w ściankach działowych jest szyba

1 - iriadanc map mult 1.0

2- light map mult 0,85

wyskakują mi takie białe plamy co to jest.W czym błąd?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jaki material jes tna tej szybie ...

 

sa w scenie jakies standard material ?

Napisano
  • Autor

nie ma standart

a na szybie jest vraymtl

to już nie pierwsza scena z którą mam ten sam problem,

może to przez geometrie

????????

Napisano
  • Autor

wyrenderowałem jako first i secound light mape i jest ok .a jak dam irriadance map jako first to dupa.białe plamy

Napisano
  • Autor

jeszcze jedna uwaga zrobiłem teraz render jako firs irriadance mapa tylko że ukryłem stanowiska pracy i jest wszystko ok.czyli co materiał szyby , geometria?

Napisano

pokaz ustawienia irradiance ...

 

moze UVW na obiektach jest skopane ? tez kiedys pisali ze to moze byc przyczyna tych bubli na chaosowym forum

Napisano

heh ... interpolation masz mneijsza niz ilosc odbijanych promieni ;] daj to conajmneij na medium

 

przy liczeniu sceny z lightmapą nalezy dac troche wiecej Hsph niz w standardzie ... np. dla Medium to okolo 70 zalezy ile i jaka wielkosc sampli w lightmapmie ...

 

jesli chcesz potestowac na szybko oswietlenie to juz lepiej robic to za pomocą QMC samplera ... i wylaczyc AA ...

 

przy tak skaplikowanej scenie takie wartosci moga powodowac bugi ... z resztą ja sie dziwie ze nie wiedziales ...

Napisano
  • Autor

dzięki marcina za podpowiedź.Poradziłem sobie żeczywiście zwiększyłem hsph oraz obrazki na ścianie miały mape standart zmieniłem vraymtl i znikły mi plamy. pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności