Napisano 17 Sierpień 200519 l witam mam taką scenke w ściankach działowych jest szyba 1 - iriadanc map mult 1.0 2- light map mult 0,85 wyskakują mi takie białe plamy co to jest.W czym błąd?
Napisano 17 Sierpień 200519 l jaki material jes tna tej szybie ... sa w scenie jakies standard material ?
Napisano 17 Sierpień 200519 l Autor nie ma standart a na szybie jest vraymtl to już nie pierwsza scena z którą mam ten sam problem, może to przez geometrie ????????
Napisano 17 Sierpień 200519 l Autor wyrenderowałem jako first i secound light mape i jest ok .a jak dam irriadance map jako first to dupa.białe plamy
Napisano 17 Sierpień 200519 l Autor jeszcze jedna uwaga zrobiłem teraz render jako firs irriadance mapa tylko że ukryłem stanowiska pracy i jest wszystko ok.czyli co materiał szyby , geometria?
Napisano 17 Sierpień 200519 l pokaz ustawienia irradiance ... moze UVW na obiektach jest skopane ? tez kiedys pisali ze to moze byc przyczyna tych bubli na chaosowym forum
Napisano 17 Sierpień 200519 l heh ... interpolation masz mneijsza niz ilosc odbijanych promieni ;] daj to conajmneij na medium przy liczeniu sceny z lightmapą nalezy dac troche wiecej Hsph niz w standardzie ... np. dla Medium to okolo 70 zalezy ile i jaka wielkosc sampli w lightmapmie ... jesli chcesz potestowac na szybko oswietlenie to juz lepiej robic to za pomocą QMC samplera ... i wylaczyc AA ... przy tak skaplikowanej scenie takie wartosci moga powodowac bugi ... z resztą ja sie dziwie ze nie wiedziales ...
Napisano 18 Sierpień 200519 l Autor dzięki marcina za podpowiedź.Poradziłem sobie żeczywiście zwiększyłem hsph oraz obrazki na ścianie miały mape standart zmieniłem vraymtl i znikły mi plamy. pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto