Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hmm zastanawialem sie czy dać do do Game Art ale to grafika 2d wiec bedzie tutaj :)

 

Powoli mam zamiar zamieszczać jakieś prace do mojej gry. W sumie ważne aby ładnie wyglądały miniaturki ale dla zainteresowanych daje linki do orginalnych rozmiarow

 

Pierwsza praca - tarcza - standardowe pedzle, 3 warstwy, zero rozmycia, smużenia itp. kształt na podstawie zdjecia wyszperanego z sieci

 

shield14vv.th.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Można by się odrazu pokusić o pokazanie materiału z którego wykonana jest tarcza (jakieś słoje tam gdzie drzewo itp), żeby nie było, że z plastyku. I ta kropa duża na środku coś dziwnie wygląda, tak jakby to był kamień jakiś czy coś, jakby to zmiejszyć, albo ewentualnie wyryć pędzlem jakiegoś smoka czy innego gargulca, to by było fajnie. A i strzałkom można by nadać jakiś bardziej fikusny kształt.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki BeLiAL za konstruktywne słowa krytyki(a mało takich ;] ).

Co do smoka czy innego gargulca ;) - dodałem

Kształtu nie chce zmieniać - narazie sworze kilka prostych przedmiotów później jak popracuje nad prędkością tworzenia będe te bardziej namodzone przedmioty rysował. No i ostatecznie co do sęków ;] i tak pewnie padłyby przy tworzeniu miniaturki wiec nie ma sensu tracić czasu ;)

 

Nowa wersja ze smokiem

shield18ht.th.jpg

Napisano
  • Autor

Nastepny przedmiot - zniszczony miecz

Na pełnym rozmiarze nie wyglada tak rewelacyjnie ale przypominam że chodzi mi o miniaturki (:

sword16my.th.jpg

Napisano

kaptur2jasny1kb.jpg

Kaptur wersja jasna ... troche tło mi sie niepodoba ale jak ma byc czarne to czarne ... :)

 

Ciemna wersje wrzuce jak dojde jak sie obsluguje imageshack ;)

Napisano

co do smoka;) w sumie wszedzie takich pełno, ale może to ten z Kriegsmaschine?

tarcza w miniaturce wygląda dobrze, ale reszta kiepsko, rękojeść miecza niewidoczna, a kaptur kiepsko sztucznie wygląda.

Napisano
  • Autor
może to ten z Kriegsmaschine

Nie... byl rysowany na podstawie sybolu smoka azjatyckiego czy coś w tym stylu :) sam dokładnie nie pamietam

 

Prace naszego rysownika(DW)... Niestety nie posiada on internetu więc ja je zamiesze... (zdjecia sa jakie są robiłem na predkiego ;P )

Hełmy

helms10fu.th.jpghelms29jn.th.jpghelms39rz.th.jpg

 

Tarcze

shields14hh.th.jpgshields21xy.th.jpg

 

Miecze

swords16nf.th.jpgswords27nb.th.jpgswords36yu.th.jpgswords43in.th.jpg

Napisano
  • Autor

Następna seria szkiców od Pana DW ;) Tym razem zbroje i jeden hełm

p92800172eh.th.jpgp92800180qq.th.jpgp92800192yc.th.jpg

Napisano
  • Autor

Dwa nowe speedy... tarcza i sztylet

shield23ei.th.jpgsword29vv.th.png

 

W grze będzie to wyglądać mniej więcej tak...

wgrze3ha.png

 

==EDIT==

imgshack8ul.png

Napisano

Hej

Pozwoliłem sobie umieścić uwagi co do sztyletu w formie graficznej.

Chodzi głównie o przedłużenie rękojeści i wyrównanie ostrza względem osi symetrii.

sword29vvcopy9jr.jpg

 

Jeżeli chodzi o tarcze to mysle , że powinienieś najpierw narysować połowę

( używaj hard brushy bo o wielej lepiej wygląda wtedy efekt końcowy )

, skopiować ją na następną warstwę i odbić w pionie - bo narazie jest nieco niesymetryczna.

A tu masz link do podobnych sztyletów ( krisów )

http://www.hindunet.org/saraswati/kris.jpg

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za uwagi sztylet być moze poprawie w wolnym czasie... Co do tarczy - asymetria jest tutaj zamierzona.. Tutaj odwróciłem ją w pozimie a nastepnie jedną strone w pionie przeco wygląda tak jakby była krzywa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności