Gość George82 Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 Witam! Bawie sie maxem od niedawna i zielonego pojecia nie mam jak zrobic rozmyte odbicia.... Np refleksy na drewnianej podlodze. One ostre byc nie moga... Pomozcie jak mozeta... Uzywam mental raya. Z gory dzieki
xeav Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 pod reflect jest glossiness- pobaw się nim :)
greg_jg Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 Material Editor > Material/Map Browser > DGS Material (physics_phen) >> Glossy Highlights Material Editor > Material/Map Browser > mental ray > Surface > Material/Map Browser > DGS Material (3dsmax) >> Glossy Highlights ps. więcej pod "F1" i w " Lume Tools Collection", gdzie poczytasz o "Metal (lume)", a to co powinno Cię zainteresować to 'Reflectivity Blurring' i to co jest niżej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się