Skocz do zawartości

export/import character studio


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Stworzylem sobie postac i polaczylem ja z biped'em.Wszystko gotowe i teraz chcialbym przeniesc cala ta postac (mesh+biped) do innej animacji zeby zrobic reszte. Jakos tak z przyzwyczajenia robilem obiekty w osobnych plikach a teraz mam zonka,bo nie moge przeniesc go tak jak chce do animacji glownej.

Jedyne co wykombinowalem to zapisanie bipedu do pliku (bip) zaladowanie go w glownej animacji i nalozenie na niego mesha jeszcze raz,ale to powoduje ze envelopy musze poprawiac :(

Nie znacie lepszej metody?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności