maverick sheep Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 hm wiem wiem dziwny temat ale ... wracajac do niego nie za bardzo wiem jak zrobic, a potrzebuje zrobiec render czesciowo z teksturkami czesciowo w wirafame i nie bardzo kumam jak by to zrobic.. chodzi mi o mniej wiecej taki efekt jak uzyskala firma kolo na swoich materialach 2005... jesli ktos ma jakis pomysl (oprocz fotoszopka) to zachecam do dyskusji
Gość cwieq Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 jeśli masz v-ryjka to on ma taki materiał vrayedgestex to jest materiał siatki nakładasz na obiekt i kiedy wyrenderujesz masz siatkę tylko na tym obiekcie. jeśli nie masz vreya to można to samo zrobić ze srandardowym materiałem maxa trzeba tam tylko zaznaczyć wire w shader basic parameters
Chalek Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 ale dlaczego oprocz photoshopa? po co sobie zycie utrudniac? renderujesz z krawedziami jak napisal cwieq, potem normalnie, w psp jeden obrazek na drugi i wymazujesz gorna warstwe, albo maskujesz, albo bawisz sie przezroczystoscia lub jak tam Ci bedzie wygodnie.
maverick sheep Napisano 31 Sierpień 2005 Autor Napisano 31 Sierpień 2005 hello dzieki za odpowiedzi.. chodzi o to ze renderuje w brazilu wiec zabawa z vrayedgestex odpada a w fotoszopa to za duzo zabawy ale udalo sie z brazil toonem moze nie do konca jest suoer ale gra i piszczy ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się