Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hm wiem wiem dziwny temat ale ... wracajac do niego nie za bardzo wiem jak zrobic, a potrzebuje zrobiec render czesciowo z teksturkami czesciowo w wirafame i nie bardzo kumam jak by to zrobic.. chodzi mi o mniej wiecej taki efekt jak uzyskala firma kolo na swoich materialach 2005... jesli ktos ma jakis pomysl (oprocz fotoszopka) to zachecam do dyskusji

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli masz v-ryjka to on ma taki materiał vrayedgestex to jest materiał siatki nakładasz na obiekt i kiedy wyrenderujesz masz siatkę tylko na tym obiekcie. jeśli nie masz vreya to można to samo zrobić ze srandardowym materiałem maxa trzeba tam tylko zaznaczyć wire w shader basic parameters

Napisano

ale dlaczego oprocz photoshopa? po co sobie zycie utrudniac? renderujesz z krawedziami jak napisal cwieq, potem normalnie, w psp jeden obrazek na drugi i wymazujesz gorna warstwe, albo maskujesz, albo bawisz sie przezroczystoscia lub jak tam Ci bedzie wygodnie.

Napisano

hello dzieki za odpowiedzi.. chodzi o to ze renderuje w brazilu wiec zabawa z vrayedgestex odpada a w fotoszopa to za duzo zabawy ale udalo sie z brazil toonem moze nie do konca jest suoer ale gra i piszczy ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności