null Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 Siemka mam pytanie jak mam sphere i chce modelowac postac :] to wiecie potrzebne jest jakby lusto zeby z jednej strony jak zmienie to druga sie zmieniala jak to zrobic bo nie moge dac virtual mirror :| Prosze o wytlumaczenie mi tego :] i jak najszybsza odpowiedz. Aha chcialbym na gg miec jakiegos grafika ktory pracuje w tym programie i by mi pomogl co nieco podpowiedzial i nauczyl jak ktos ma czas i checi to prosze zostawic mi gg :] THX z gory :]
KLICEK Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 colapsujesz jedna polowe tak aby zostal jeden wielki polygon (w polowie) zaznaczasz go i dajesz create virtual mirror Polecam wejsc tu http://www.wings3d.com i nauczyc sie podstaw ;)
Salvator Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 jest taka fajna opcja loop-cut dzieli obiekt na dwie częścijeśli masz okalający tenże obiekt edgeloop, kasujesz jedną połówkę i mirrorujesz na pozostałym po cięciu poly.
null Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 Sorki ale wytlumaczcie mi dokladnie bo ja niewime co i jak poczatkujacy jestem ::D:D
Rekomendowane odpowiedzi