Cyrek Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 Witam serdecznie. Mam pewien problem z Maxem, i byłbym bardzo wdzięczny za ewentualną pomoc w rozwiązaniu go. Sprawa wygląda tak: zbudowałem sobie kilka płaszczyzn, ułożyłem je odpowiednio, naniosłem na nie tekstury - krótko mówiąc przygotowałem plany, na podstawie których chciałem zbudować model 3D. Problemy zaczęły się, kiedy rozpocząłem rysowanie spline'ów. Tekstury w vewportach są poprostu zbyt mało szczegółowe i bardzo przeszkadza pikseloza. Przeszukałem konfigurację Maxa, ale nie znalazłem ustawień dotyczących szczegółowości tekstur w oknach roboczych. W czym tkwi problem? Dodam tylko, że tekstury są dobrej jakości i na renderingach wychodzą ładnie. Pozdrawiam.
Muzzy Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 Customize > Preferences... zakladka Viewports klikasz na dole na [Configue driver...] ustawiasz Background Texture Size i Download Texture Size na maximum zaznaczasz Mach Bitmap as Close as Possible Texel Lookup i MipMap Lookup zmieniasz na Linear. http://www.onnovanbraam.com/index.php?m=tutorials&g=blueprintsetup
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się