Napisano 12 Wrzesień 200519 l Witam serdecznie. Mam pewien problem z Maxem, i byłbym bardzo wdzięczny za ewentualną pomoc w rozwiązaniu go. Sprawa wygląda tak: zbudowałem sobie kilka płaszczyzn, ułożyłem je odpowiednio, naniosłem na nie tekstury - krótko mówiąc przygotowałem plany, na podstawie których chciałem zbudować model 3D. Problemy zaczęły się, kiedy rozpocząłem rysowanie spline'ów. Tekstury w vewportach są poprostu zbyt mało szczegółowe i bardzo przeszkadza pikseloza. Przeszukałem konfigurację Maxa, ale nie znalazłem ustawień dotyczących szczegółowości tekstur w oknach roboczych. W czym tkwi problem? Dodam tylko, że tekstury są dobrej jakości i na renderingach wychodzą ładnie. Pozdrawiam.
Napisano 12 Wrzesień 200519 l Customize > Preferences... zakladka Viewports klikasz na dole na [Configue driver...] ustawiasz Background Texture Size i Download Texture Size na maximum zaznaczasz Mach Bitmap as Close as Possible Texel Lookup i MipMap Lookup zmieniasz na Linear. http://www.onnovanbraam.com/index.php?m=tutorials&g=blueprintsetup
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto