sloneczny_karuch Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 mam maly problem z booleanem. nakladam na siebie 2 obiekty, nastepnie A-B i powinna mi wyjsc ladna dziurka no ale o to chodzi ze nie zawsze wychodzi:P dokladniej to chodzi o to ze nie mam w dziurce siatki...jest pusta,zadnych poligonow. czasem wycina i jest w srodku siatka a czasem nie :/ nie czaje za bardzo od czego to zalezy...
Mavic Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 używasz maxa tak? max jest słaby od boleana lepiej wycinaj poprzez splajny, robisz na sciance boxa splajna np koło, wtedy zaznaczasz boxa wchodzisz w compound object -> shape merge i klikasz pick shape i ladnie ci sie wycina kształt, aha teraz mi sie przypomniało, robiłeś po booleanie editable poly i np. polygon, prawda? :) jestem początkujący, ale mam nadzieję, że cię nie wprowadziłem w błąd :) edit: przeczytałem jeszcze raz twój post i doszedłem do wniosku że napisałem nie na temat :D no ale nic zostawie moze komuś się przyda
sloneczny_karuch Napisano 12 Wrzesień 2005 Autor Napisano 12 Wrzesień 2005 shape merge wycina mi tylko ksztalt na siatce a ja chce miec dziurke:P
Mavic Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 shape merge wycina mi tylko ksztalt na siatce a ja chce miec dziurke:P no to extrude, bevel i modelujemy :] a co do pytania to nie wiem w takim razie
-=S3B=- Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 shape merge generuje dokladnie te same bledy co boolean. lepiej posluzyc sie narzedziem cut i recznie wyciac ksztalt splajna. a dalej to juz tak jak Mavic napisal. pozdrawiam
sloneczny_karuch Napisano 12 Wrzesień 2005 Autor Napisano 12 Wrzesień 2005 ..jak pojade extrudem badz bevelem to i tak na koniec bede musial usowac i zaklejac poligony...bo ja chce miec dziurke na wylot:)
Rekomendowane odpowiedzi