Skocz do zawartości

lampka z bomby w cs


Gość micles

Rekomendowane odpowiedzi

potrzebuje krotkiego poinstruowania albo ew. wykonania lampki.

chyba kazdy gral w counter strike i wie jak wyglada bomba-c4

chce zrobic film w ktorym ta bomba bedzie lezala na kartonie od pizzy

mam juz model 3d(skonwertowalem go z cs) i tlo-filmik avi

wszystko ladnie dziala poza tym ze lampki w modelu bomby nie bylo

jest ona w katalogu sprites i posiada 2 klatki : link do pliku a w grze ta lampka ma jakies 30 klatek mysle ze oni(programisci cs) to zrobili przez transparency (nalozyli na siebie te dwie klatki i zmieniali transparency - dzieki temu uzyskali efekt wygasania lampki)

 

nie wiem jak uzyskac taki efekt w 3ds

 

chcialbym

1.albo wbic te dwa bmp i zrobic to tak jak w grze oni maja zrobione

2.albo stwozyc lampke taka w 3ds i upodobnic ja do lampki z gry

 

bardzo dziekuje za pomoc

lesny/micles

[email protected]

gg:4638013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nie patrzyłen na "link do pliku" ... ale jak chcesz taką animke to zwyczajnie robisz prostą animacje ... zaznaczasz "lampke" w kaltce 0 robisz klatke kluczową ... przechodzisz do 10 klatki i robisz klatke z lekko wygaśniętą lampką, a jak chcesz to nawet w całości :P (efekt glow wygasa lub jakiś materiał edytujesz) ... potem klatke 20 i dajesz parametry jak w 0 ... w Curve Editor zapętlasz i sruuu ... mryga :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności