Gość micles Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 potrzebuje krotkiego poinstruowania albo ew. wykonania lampki. chyba kazdy gral w counter strike i wie jak wyglada bomba-c4 chce zrobic film w ktorym ta bomba bedzie lezala na kartonie od pizzy mam juz model 3d(skonwertowalem go z cs) i tlo-filmik avi wszystko ladnie dziala poza tym ze lampki w modelu bomby nie bylo jest ona w katalogu sprites i posiada 2 klatki : link do pliku a w grze ta lampka ma jakies 30 klatek mysle ze oni(programisci cs) to zrobili przez transparency (nalozyli na siebie te dwie klatki i zmieniali transparency - dzieki temu uzyskali efekt wygasania lampki) nie wiem jak uzyskac taki efekt w 3ds chcialbym 1.albo wbic te dwa bmp i zrobic to tak jak w grze oni maja zrobione 2.albo stwozyc lampke taka w 3ds i upodobnic ja do lampki z gry bardzo dziekuje za pomoc lesny/micles [email protected] gg:4638013
Huter Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 Nie patrzyłen na "link do pliku" ... ale jak chcesz taką animke to zwyczajnie robisz prostą animacje ... zaznaczasz "lampke" w kaltce 0 robisz klatke kluczową ... przechodzisz do 10 klatki i robisz klatke z lekko wygaśniętą lampką, a jak chcesz to nawet w całości :P (efekt glow wygasa lub jakiś materiał edytujesz) ... potem klatke 20 i dajesz parametry jak w 0 ... w Curve Editor zapętlasz i sruuu ... mryga :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się