Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

potrzebuje krotkiego poinstruowania albo ew. wykonania lampki.

chyba kazdy gral w counter strike i wie jak wyglada bomba-c4

chce zrobic film w ktorym ta bomba bedzie lezala na kartonie od pizzy

mam juz model 3d(skonwertowalem go z cs) i tlo-filmik avi

wszystko ladnie dziala poza tym ze lampki w modelu bomby nie bylo

jest ona w katalogu sprites i posiada 2 klatki : link do pliku a w grze ta lampka ma jakies 30 klatek mysle ze oni(programisci cs) to zrobili przez transparency (nalozyli na siebie te dwie klatki i zmieniali transparency - dzieki temu uzyskali efekt wygasania lampki)

 

nie wiem jak uzyskac taki efekt w 3ds

 

chcialbym

1.albo wbic te dwa bmp i zrobic to tak jak w grze oni maja zrobione

2.albo stwozyc lampke taka w 3ds i upodobnic ja do lampki z gry

 

bardzo dziekuje za pomoc

lesny/micles

[email protected]

gg:4638013

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 875
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie patrzyłen na "link do pliku" ... ale jak chcesz taką animke to zwyczajnie robisz prostą animacje ... zaznaczasz "lampke" w kaltce 0 robisz klatke kluczową ... przechodzisz do 10 klatki i robisz klatke z lekko wygaśniętą lampką, a jak chcesz to nawet w całości :P (efekt glow wygasa lub jakiś materiał edytujesz) ... potem klatke 20 i dajesz parametry jak w 0 ... w Curve Editor zapętlasz i sruuu ... mryga :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności