Napisano 14 Wrzesień 200519 l potrzebuje krotkiego poinstruowania albo ew. wykonania lampki. chyba kazdy gral w counter strike i wie jak wyglada bomba-c4 chce zrobic film w ktorym ta bomba bedzie lezala na kartonie od pizzy mam juz model 3d(skonwertowalem go z cs) i tlo-filmik avi wszystko ladnie dziala poza tym ze lampki w modelu bomby nie bylo jest ona w katalogu sprites i posiada 2 klatki : link do pliku a w grze ta lampka ma jakies 30 klatek mysle ze oni(programisci cs) to zrobili przez transparency (nalozyli na siebie te dwie klatki i zmieniali transparency - dzieki temu uzyskali efekt wygasania lampki) nie wiem jak uzyskac taki efekt w 3ds chcialbym 1.albo wbic te dwa bmp i zrobic to tak jak w grze oni maja zrobione 2.albo stwozyc lampke taka w 3ds i upodobnic ja do lampki z gry bardzo dziekuje za pomoc lesny/micles [email protected] gg:4638013
Napisano 14 Wrzesień 200519 l Nie patrzyłen na "link do pliku" ... ale jak chcesz taką animke to zwyczajnie robisz prostą animacje ... zaznaczasz "lampke" w kaltce 0 robisz klatke kluczową ... przechodzisz do 10 klatki i robisz klatke z lekko wygaśniętą lampką, a jak chcesz to nawet w całości :P (efekt glow wygasa lub jakiś materiał edytujesz) ... potem klatke 20 i dajesz parametry jak w 0 ... w Curve Editor zapętlasz i sruuu ... mryga :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto