myk_myk Napisano 27 Październik 2005 Napisano 27 Październik 2005 Witam. Mam obiekt któremu przypisałem controler "Path Constraint" . Jak zrobić, aby obiekt nie miał tego, ani jakiegokolwiek innego controlera, który został przypisany? Pozdrawiam
xeav Napisano 27 Październik 2005 Napisano 27 Październik 2005 wchodzisz do panelu motion i tam jest del
myk_myk Napisano 27 Październik 2005 Autor Napisano 27 Październik 2005 OK, jest delete, lecz usuwa tylko patch, ale sam kontroler zostaje. Chcę, aby obiekt nie miał tego kontrolera. Pozdrawiam.
kannu Napisano 27 Październik 2005 Napisano 27 Październik 2005 musialbys przypisac inny kontroler. nie rozumiem tylko w jakim celu nie chcesz żadnego kontrolera ???? nie moge doszukac sie sensu. powiesz ?
myk_myk Napisano 28 Październik 2005 Autor Napisano 28 Październik 2005 Przypuśćmy, że mamy skomplikowany obiekt poly w którym mamy modyfikator skin(dokładne przypisanie kości trwa dosyć długo) i do nigo przypisalismy jakiś kontroler. Możemy odzyskać samą siatkę wchodząc w edycję (polygon i detach), lecz w takim przypadku stracimy skin. Jest to przypadek hipotetyczny, ale może się zdażyć. Jak usunąć kontroler? Kiedyś spotkałem się z podobnym problemem i musiałem obiekt tworzyć od nowa. Teraz jestem bardziej zapobiegliwy i mam wszystko zachowane. Uważam, że brak możliwości usunięcia kontrolera jest wadą. Popzdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się