Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam następujący problem: robiłem sobie moją scenkę pod animację, w której znajduje się miasto, jedna postać i motor. Same miasto to około 300.000 polygonów, a z postacią i motorem 333.000 polygonów. Jednak kiedy wyłączyłem maxa i na drugi dzień zabrałem się za robotę to zauważyłem, że przy renderowaniu pokazuje mi 900.000 polygonów, a scenka renderuje się tak wolno, że nawet nie ma sensu czekać na gotowy render. Po skasowaniu postaci i motora il. polygonów jest w dobra ok 300.000. Sęk w tym, że modele, które kasuje siatkę mają taką jak wcześniej i na oko widać, że nie mogą mieć łącznie 600.000 polygonów. Stało się mi to już drugi raz i nie mam pojęcia co jest tego powodem. Czy komu też już coś takiego się zdarzyło???

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 770
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie masz przypadkiem ich skopiowanych , pojzniej schowanych (hide) i zaznaczonej opcji w render settings render hided geometry ?

Napisano

wysoce prawdopodobne ze mozesz miec na jakies obiekty nalozony mesch smootch z opcja wyswietlania w viewporcie zageszczenia z parametrem np. 0 lub 1, a do renderingu 2 lub wyzszy.

Takie zageszczenie mozna tez ustawic na poziomie obiektu editable poly (bo w nurbsach i patchach to wiadomo ).

Napisano
  • Autor

Niestety nic z tego co zostało wymienione powyżej nie ma miejsca. Ale za to pojawiła się kolejna ciekawa rzecz - renderer Brazila działa poprawnie i jest 330.000 polygonów - spróbuje zrobić reinstala 3ds maxa - może w opcjach scanline renderera coś jest namieszane? Tyle, że to by musiało znaczyć tyle, że stało się to samoistnie:) W każdym razie dzięki za pomoc!

 

P.S Znalazłem przyczynę - opcja object motion blur po włączeniu apply w ustawieniach renderera wpływa na zagęszczenie siatki - może komuś się przyda. Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.