Skocz do zawartości

problem-odbicie w szkle


Gość miluszek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam taki problem w 3ds max: moja scena zawiera przeszklony budynek. jako environment mam wstawione zdjęcie. podczas renderowania to co powinno być w tle-za budynkiem odbija się w szkle (ten environment), przez co wygląda jakby budynek był całkiem przezroczysty (a ma wśrodku ściany i pełno różnych rzeczy). czy da się jakoś wyłączyć, żeby ten mój "environment" nie odbijał się w szkle??

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności