Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

po raz pierwszy wystawiam swoją pracę do oceny. Właśnie po raz pierwszy w życiu modelowałem splinami. Ocencie sami. Teraz przyszedł czas na dokończenie sceny. Myśle tutaj o jakiejś postaci skrzyżowanej z postaciami śmierci/ czarnoksięznika, czy moze żołnierza, może nawet jakaś animacja. Co o tym sądzicie ? Na początek sama czaszka i postać w kapturze. Nie mam żadnych konspektów wg. których tworzę. Wszystko kreuje się na "biężąco" w głowie. Pozdrawiam i czekam na sugestie

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ojjj, nie dało rady czaszki większej wkleić? Z tej odległości wygląda nawet nawet... może poza zębami ;) Chociaż ja o organice mam pojęcie jak o rodzajach pocisków artyleryjskich :D

A postać w kapturze? Tak ciemno, że poza oczyskami i połową kaptura nie widać nic :)

Pozdro i łelkam :)

Napisano

Ok zapoznałem się - to co mogłem zmieniłem - ale nie czepiajcie się "łamańca" gdyż sam nie wiem do końca jaką postać stworzę, gdy coś się wykreuje bardziej na pewno poprawię wątek ok ?

A teraz dodaję powiększone zdjęcie celem bardziej konstruktywnych wypowiedzi i mam pytanko czy iść w kierunku tej zakapturzonej postaci. Wyobrażam sobie że taka postać idzie w pewnym momencie zdejmuje kaptur i daje explozje błyskawic/ognia czy jeszcze coś innego... taka mała animka.

Napisano

ale czemu te plane'y zamiast zębów?? ja to bym zrobił na twoim miejscu ołtarz jakiejś sekty z ludzką czaszką (taką jeszcze a kawalkami miesa i krwii) na srodku puscic tam jakies słabe zółte/lekko czerwone swiatło itp :D

Napisano

To nie plane'y tylko boxy :D. Zrobiłem je na szybko żeby wiedzieć czy się prezentują- ale myślę, ze jednak wyciągnę je z czaszki, bo też mi sie nie podobają. A co do krwi i resztek mięsa, to też tak sobie myślę, że je dorobię na zasadzie połączenie szyji z żuchwą ( o ile będzie to postać) może będzie nawet najeżdżać na samą czaszkę - pożyjemy zobaczymy - trzeba będzie odkurzyć książki od biologi :). Przypominam, ze po raz pierwszy używam techniki splain'ów, więc tego warsztatu nie mam w ogóle opanowanego. No i nigdy też nie robiłem postaci ludzkiej ( przynajmniej nigdy nie skończyłem całej za pomocą box modelingu) no więc to jest dla mnie wyzwanie taka postać ze splain'ów ( choć nie wykluczam zastosowania box modelingu na niektórych etapach). A ołtarz pociągnąłbym z pewnością boxami więc to żadne wyzwanie, ale może jak postać będzie gotowa to się scenę dorobi do niej z ołtarzem w tle ( a może taki portal z piekieł ?? ). O ilości polygonów do renderowania nie myślę w ogóle ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności