Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

 

mam pare pytanek:

 

1) Co oznaczają poszczególne nazwy w zakładce (Material Editor> Standard Material >Maps)

 

Specular Color : ???

Specular Level : ???

Glossiness: ???

Self-Illumination: ???

Filter Color: ???

Refraction: ???

 

wsumie lamerskie pytanie ale niewiem co te parametry oznaczaja i co powodją jesli cos sie do nich wczyta :)

 

 

2) WIem ze kiedys juz o to ktoś pytał ale ja pytam jeszcze raz:

 

Robie sobie scenke i chce zrobic brud na szybie i niewiem zbytnio jak to zrobic

Myślałem ze Mask potem tam załadowac:

MAP : Brud.jpg

Mask: GLASS_w_Vray

 

ale nie da rady

 

 

 

pzdraviam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

maska to bitmapa najlepiej czarno biala. Nie pamietam ktore ale jeden kolor jest calkowicie wycinany a drugi zostaje w materiale. To jest praktycznie taka sylwetka mapy.

 

Glossiness: polysk

Self-Illumination: samoswiecenie

Napisano

Refraction: (pol. refrakcja) załamanie światła, odchylenie biegu promieni świetlnych podczas ich przejścia do innego ośrodka (dotyczy np: szkła).

 

 

i proszę poopraw bród na brud

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności