lord_saskybody Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 witam mam pare pytanek: 1) Co oznaczają poszczególne nazwy w zakładce (Material Editor> Standard Material >Maps) Specular Color : ??? Specular Level : ??? Glossiness: ??? Self-Illumination: ??? Filter Color: ??? Refraction: ??? wsumie lamerskie pytanie ale niewiem co te parametry oznaczaja i co powodją jesli cos sie do nich wczyta :) 2) WIem ze kiedys juz o to ktoś pytał ale ja pytam jeszcze raz: Robie sobie scenke i chce zrobic brud na szybie i niewiem zbytnio jak to zrobic Myślałem ze Mask potem tam załadowac: MAP : Brud.jpg Mask: GLASS_w_Vray ale nie da rady pzdraviam
illy Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 maska to bitmapa najlepiej czarno biala. Nie pamietam ktore ale jeden kolor jest calkowicie wycinany a drugi zostaje w materiale. To jest praktycznie taka sylwetka mapy. Glossiness: polysk Self-Illumination: samoswiecenie
tweety Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 Refraction: (pol. refrakcja) załamanie światła, odchylenie biegu promieni świetlnych podczas ich przejścia do innego ośrodka (dotyczy np: szkła). i proszę poopraw bród na brud
lord_saskybody Napisano 9 Listopad 2005 Autor Napisano 9 Listopad 2005 illy -> chyba znalazłem juz pożadany efekt ale jeszcze nie testowałem go :) http://hem.passagen.se/kareola/tut/drops/drops.htm a tu inne cacuszko :) (patrz załaczniki) tweety -> dzieki za szczegółowe wyjasnienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się