Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

 

mam pare pytanek:

 

1) Co oznaczają poszczególne nazwy w zakładce (Material Editor> Standard Material >Maps)

 

Specular Color : ???

Specular Level : ???

Glossiness: ???

Self-Illumination: ???

Filter Color: ???

Refraction: ???

 

wsumie lamerskie pytanie ale niewiem co te parametry oznaczaja i co powodją jesli cos sie do nich wczyta :)

 

 

2) WIem ze kiedys juz o to ktoś pytał ale ja pytam jeszcze raz:

 

Robie sobie scenke i chce zrobic brud na szybie i niewiem zbytnio jak to zrobic

Myślałem ze Mask potem tam załadowac:

MAP : Brud.jpg

Mask: GLASS_w_Vray

 

ale nie da rady

 

 

 

pzdraviam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 761
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

maska to bitmapa najlepiej czarno biala. Nie pamietam ktore ale jeden kolor jest calkowicie wycinany a drugi zostaje w materiale. To jest praktycznie taka sylwetka mapy.

 

Glossiness: polysk

Self-Illumination: samoswiecenie

Napisano

Refraction: (pol. refrakcja) załamanie światła, odchylenie biegu promieni świetlnych podczas ich przejścia do innego ośrodka (dotyczy np: szkła).

 

 

i proszę poopraw bród na brud

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności