Napisano 9 Listopad 200519 l witam mam pare pytanek: 1) Co oznaczają poszczególne nazwy w zakładce (Material Editor> Standard Material >Maps) Specular Color : ??? Specular Level : ??? Glossiness: ??? Self-Illumination: ??? Filter Color: ??? Refraction: ??? wsumie lamerskie pytanie ale niewiem co te parametry oznaczaja i co powodją jesli cos sie do nich wczyta :) 2) WIem ze kiedys juz o to ktoś pytał ale ja pytam jeszcze raz: Robie sobie scenke i chce zrobic brud na szybie i niewiem zbytnio jak to zrobic Myślałem ze Mask potem tam załadowac: MAP : Brud.jpg Mask: GLASS_w_Vray ale nie da rady pzdraviam
Napisano 9 Listopad 200519 l maska to bitmapa najlepiej czarno biala. Nie pamietam ktore ale jeden kolor jest calkowicie wycinany a drugi zostaje w materiale. To jest praktycznie taka sylwetka mapy. Glossiness: polysk Self-Illumination: samoswiecenie
Napisano 9 Listopad 200519 l Refraction: (pol. refrakcja) załamanie światła, odchylenie biegu promieni świetlnych podczas ich przejścia do innego ośrodka (dotyczy np: szkła). i proszę poopraw bród na brud
Napisano 9 Listopad 200519 l Autor illy -> chyba znalazłem juz pożadany efekt ale jeszcze nie testowałem go :) http://hem.passagen.se/kareola/tut/drops/drops.htm a tu inne cacuszko :) (patrz załaczniki) tweety -> dzieki za szczegółowe wyjasnienie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto