Pierzak Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 witam, renderuje pojedyncze klatki animacji ale z Dof-em trawa to masakrycznie dlugo. chcialbym wygenerowac plik graficzny z z-bufferem dla kazdej klatki zeby pozniej na podstawie tego pliku dodac dof w photoshopie do kazdej klatki. Jak to zrobic? probowalem z plikami *.rla i *.rpa ale photoshop ich nie czyta. czy jest inny sposob?
Pierzak Napisano 10 Listopad 2005 Autor Napisano 10 Listopad 2005 moze jakis plugin istnieje albo inny renderer
Leru Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 RENDER... -> RENDER ELEMENTS -> ADD -> Z-DEPTH i niżej ustawiasz do czego ma być zapisany.
Pierzak Napisano 10 Listopad 2005 Autor Napisano 10 Listopad 2005 dzieki. musze tylko sprawdzic czy da rede zapisywac automatycznie kazdy z-buffer dla odpowiedniej klatki w oddzielnym pliku.
kannu Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 a ladnego DOF-a z podgladem w czasie rzeczywistym , i to z klatek rla, oraz rpf uzyskasz w Digital Fusion .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się