Napisano 10 Listopad 200519 l witam, renderuje pojedyncze klatki animacji ale z Dof-em trawa to masakrycznie dlugo. chcialbym wygenerowac plik graficzny z z-bufferem dla kazdej klatki zeby pozniej na podstawie tego pliku dodac dof w photoshopie do kazdej klatki. Jak to zrobic? probowalem z plikami *.rla i *.rpa ale photoshop ich nie czyta. czy jest inny sposob?
Napisano 10 Listopad 200519 l RENDER... -> RENDER ELEMENTS -> ADD -> Z-DEPTH i niżej ustawiasz do czego ma być zapisany.
Napisano 10 Listopad 200519 l Autor dzieki. musze tylko sprawdzic czy da rede zapisywac automatycznie kazdy z-buffer dla odpowiedniej klatki w oddzielnym pliku.
Napisano 10 Listopad 200519 l a ladnego DOF-a z podgladem w czasie rzeczywistym , i to z klatek rla, oraz rpf uzyskasz w Digital Fusion .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto