Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

renderuje pojedyncze klatki animacji ale z Dof-em trawa to masakrycznie dlugo. chcialbym wygenerowac plik graficzny z z-bufferem dla kazdej klatki zeby pozniej na podstawie tego pliku dodac dof w photoshopie do kazdej klatki.

Jak to zrobic?

 

probowalem z plikami *.rla i *.rpa ale photoshop ich nie czyta. czy jest inny sposob?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 810
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

RENDER... -> RENDER ELEMENTS -> ADD -> Z-DEPTH i niżej ustawiasz do czego ma być zapisany.

Napisano
  • Autor

dzieki. musze tylko sprawdzic czy da rede zapisywac automatycznie kazdy z-buffer dla odpowiedniej klatki w oddzielnym pliku.

Napisano

a ladnego DOF-a z podgladem w czasie rzeczywistym , i to z klatek rla, oraz rpf uzyskasz w Digital Fusion

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności