Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Próbuję połączyć możliwości reactora i ClothFX (lub, jak kto woli, Cloth Extension dla maxa 7.0). Robię sobie np. trampolinkę, którą ma symulować ClothFX, na tą trampolinkę spada kulka symulowana reactorem.

 

No i teraz problem, ClothFX nie ma symulacji rigid bodies, ale można dodać np. kulkę jednocześnie do rigidBodiesCollection reactora i do modyfikatora Cloth. Tylko że to działa tylko w jedną stronę - kulka uderzy szmatkę, szmatka zareaguje, ale kulce nie odda...

 

Czy da się jakoś zrobić z użyciem ClothFX taką animację, w której będą rigid bodies spadające na tkaninę?

  • Wyświetleń 669
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności