aspenboy Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Witam! Próbuję połączyć możliwości reactora i ClothFX (lub, jak kto woli, Cloth Extension dla maxa 7.0). Robię sobie np. trampolinkę, którą ma symulować ClothFX, na tą trampolinkę spada kulka symulowana reactorem. No i teraz problem, ClothFX nie ma symulacji rigid bodies, ale można dodać np. kulkę jednocześnie do rigidBodiesCollection reactora i do modyfikatora Cloth. Tylko że to działa tylko w jedną stronę - kulka uderzy szmatkę, szmatka zareaguje, ale kulce nie odda... Czy da się jakoś zrobić z użyciem ClothFX taką animację, w której będą rigid bodies spadające na tkaninę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się