Skocz do zawartości

Czy reactor i ClothFX to się nie lubią? ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Próbuję połączyć możliwości reactora i ClothFX (lub, jak kto woli, Cloth Extension dla maxa 7.0). Robię sobie np. trampolinkę, którą ma symulować ClothFX, na tą trampolinkę spada kulka symulowana reactorem.

 

No i teraz problem, ClothFX nie ma symulacji rigid bodies, ale można dodać np. kulkę jednocześnie do rigidBodiesCollection reactora i do modyfikatora Cloth. Tylko że to działa tylko w jedną stronę - kulka uderzy szmatkę, szmatka zareaguje, ale kulce nie odda...

 

Czy da się jakoś zrobić z użyciem ClothFX taką animację, w której będą rigid bodies spadające na tkaninę?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności