lord_saskybody Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 witam robie sobie przykladową scenke spadajacego Plane(+shell+meshsmooth) na box dajmy nato i wszytko dodaje jak trzeba spada ale zaczyna strasznie sie pieprzyc ten plane imitujacy spadajacy materiał wygina sie jakos tak dziwnie abstrakcyjnie tj. pomięta kartka papieru ??:> co yest grane ??? pzdr
Kris_R Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 aj...moja rada >> symulację przeprowadź na zwykłym plane... a shell i meshsmooth dorzuć PO symulacji a nie przed... i powinno być dobrze ;) pozdrawiam
sauax Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 elo wlasnie co mialem podobny problem, wiec jezeli jest tak prosty jak moj to dla kazdego obiektu RB zaznacz concave->use mesh, zwieksz liszczbe segmentow plane 32/64,no i w ustawieniach reactora zmniejsz collision tollerance. powinno wsio dzialac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się