Napisano 17 Listopad 200519 l witam robie sobie przykladową scenke spadajacego Plane(+shell+meshsmooth) na box dajmy nato i wszytko dodaje jak trzeba spada ale zaczyna strasznie sie pieprzyc ten plane imitujacy spadajacy materiał wygina sie jakos tak dziwnie abstrakcyjnie tj. pomięta kartka papieru ??:> co yest grane ??? pzdr
Napisano 17 Listopad 200519 l aj...moja rada >> symulację przeprowadź na zwykłym plane... a shell i meshsmooth dorzuć PO symulacji a nie przed... i powinno być dobrze ;) pozdrawiam
Napisano 17 Listopad 200519 l elo wlasnie co mialem podobny problem, wiec jezeli jest tak prosty jak moj to dla kazdego obiektu RB zaznacz concave->use mesh, zwieksz liszczbe segmentow plane 32/64,no i w ustawieniach reactora zmniejsz collision tollerance. powinno wsio dzialac
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto