Skocz do zawartości

animacja w maxwell


TrojkaT

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hej trzeba było pisac na gg ;)

 

Zasada działania jest bardzo prosta:

 

Tworzysz scenke pod animke, dajesz sobie ustawiania enviromentu kamery etc jak sobie tam chcesz.

 

Nastepnie tworzysz dajmy na to na partycji C folder o nazwie "new" (C:\new\)

 

Ustawiasz Active segment np 0-100

 

Pod maxem dajesz F10, przechodzisz na zakładke Render i w System zaznaczasz opcje Launch render after sving MXS

 

launch1xf.jpg

 

jako plik Output mxs file dajesz C:\new\pliczekmxs.mxs, w Render Layers Output zaznaczasz tylko Save Render Channel (RGB).

 

rgbasd5sf.jpg

 

No to juz prawie konczymy - teraz w tym samym podmenu (nadal system) w MXCL command line options dajesz przycisk EDIT i wpisujesz taką komende:

 

-d -mxs:C:\new\pliczekmxs.mxs -a:1-10 -o:C:\new\Test.jpg

 

2mxcl9kp.jpg

 

Która zapisze klatki w plikach jpg (samo zmieni nazwe i doda numer) pamietaj ze ciąg "-mxs:C:\new\pliczekmxs.mxs" musi byc to sciezka do pliku który zapisałes wczesniej a raczej gdzie wybrałes miejsce zapisu.

 

Ważne !!

 

launch1xf.jpg

 

ta sama ścieżka do pliku tutaj

 

2mxcl9kp.jpg

 

No to by było na tyle - pliki jpg sa tworzone w C:\new\Test____.jpg

 

Scena :

 

http://rapidshare.de/files/7986581/testscenemw-anime.max.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności