ar_ Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 Witam wszystkich, właśnie się zarejestrowałem :) no i mam problem na wstępie :(. Dajcie jakieś dobre rady, bądź skierujcie na dobrego tutka, sam niestety nie znalazłem. Jak stworzyć dobry materiał materacu wodnego, chodzi mi o takie kolorowe przeźroczyste. Generalnie materace, pufy, torby dmuchane z przeźroczystego nylonu?
AGmakonts Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 no to się jeszcze pochwal w jakim renderze jak np vray to znajdż odpowiednie IOR daj parwie full refract i fyll reflect z frysnel (chyba tak to się pisze) no i odpowiedni kolor potem jakiś fog i reszta to sprawa otoczenia i oświatlenia
ar_ Napisano 22 Listopad 2005 Autor Napisano 22 Listopad 2005 hmm, siet - widze, że nie będzie łatwo. generalnie chyba właśnie na vray. dzięks pozdrawiam
masteryoshi Napisano 25 Listopad 2005 Napisano 25 Listopad 2005 nie trzeba raya. Dawaj RAYTRANCE, transparency na jasnoszary, kolor na niebieskozielony. W mapach - bumpmap daj noise i się pobaw. W środek materaca daj bańki przy górnej powierzchni.
ar_ Napisano 26 Listopad 2005 Autor Napisano 26 Listopad 2005 dzięki masteryoshi, ale już próbuję na vray.
Hindus Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 nie wiem czy to o to chodzi np: diffuse 102,173,0 reflect prawie czarny np 12,12,12 glossiness 0.6 lub 0.7 subdivs 8-10 refract 233,250,188(ten kolor powinien być jaśniejszy niż difuse color - popróbuj z różnymi kolorami) glossiness 0.8 subdivs 8-10 :P
ar_ Napisano 28 Listopad 2005 Autor Napisano 28 Listopad 2005 noo powiedzy, że o to. W każdym razie dzięki, takie rady zawsze uczą. wnioski wyciągnięte. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się