Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

 

chciałbym zrobić animke samochodu i mam kilka pytań

 

1 jak zrobić żeby skręcał - jechał po określonej lini

2 kręcące sie koła - jast jakiś plug ale nazwy nie pamiętam :(

3 żeby pracowało zawieszenie - prze ruszaniu uniusł sie przód ( da sie to osiągnąc stosują bones ale dokładnie ni wiem jak

4 ślady na ziemi - jakiś plug najlepiej żeby zostawiał slad na objekcei po którym sie porsza przez określony czas np.2 sek a póżniej już nie - czy isnieje coś takiego ??

5 gdzie mogę znaleźć jakieś tutki odnośnie dymu i ognia

 

będę wdzięczny za chociaż jedną odpowiedź

jestem zielony w animacji dlatego proszę o nieogólnikowe opisy :)

 

pozdrawiam [piwo]

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

czesc

 

w animacji tez nie jestem najlepszy, ale sadze, ze potrafie odpowiedziec na niektore Twoje pytania:

 

1. Kontroler \"Path Constraint\" z zaznaczona opcja \"follow\". Mozesz tez zaznaczyc opcje \"bank\" i zmniejszyc wartosc \"bank amount\". Spowoduje to lekkie przechylanie sie obiektu na zakretach

 

2. Niestety nie znam tego pluga, ale mozesz poprobowac z kontrolerem rownan (expression)

 

3. Tutaj niestety nie umiem Ci pomoc :(

 

4. Slady

 

5. woda, ogien, dym

 

(pewnie i tak znasz oba)

 

Pamietaj ze ja tez jestem cienki z animacji i moge sie mylic

 

PS. Kontrolery znajdziesz w zakladce Motion|Parameter|Assign Controller

 

to tyle :)

pozdr

EkO

 

 

Napisano

Witam.

 

ad2. Co do pluginu na \"kręcące się koła\" to polecam zwykły skrypt Rollin\' 1.7, na pewno pomoże. Jest do ściągnięcia ze stronki www.max3d.pl w zakładce SKRYPTY.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności