EF Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 Przegladajac rozne galerie zdjec micro swiata mozna zauwazyc fajny efekt. np: http://files1.turbosquid.com/Preview/Content_on_12_14_2004_01_46_14/neuron%20cell%201.jpga5efd571-cd87-4232-8c6a-a689d7130923Large.jpg albo http://files1.turbosquid.com/Preview/Content_on_2_26_2005_13_38_09/neuron_1.jpge942a50f-a236-46e0-aee1-7f3952728983Large.jpg W jakis sposob mozna uzyskac taki wlasnie charakterystyczny efekt? Pozdrawiam
razor Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 To co zaprezentowales to sa przeciez rendery, a usyskac taki efekt mozna uzywajac faloff w materiale obiektu. Na szybkiego zrobilem taki material, jesli ci odpowiada to podam ustawienia.
EF Napisano 24 Listopad 2005 Autor Napisano 24 Listopad 2005 Dokladnie o to jak zrobiles na scr2. ps. Tak przy okazji chcialem sie zapytac, jak mozna ustawic w environment map gradient, ale o innych kolorach niz czarny i bialy?
mkk3a Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 mi sie wydaje, że dajesz jakiś noise w bump-mapping, a falloff dla selfillumination. ew. podobny falloff możesz dać dla diffuse
razor Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 EF - ustaw sobie gradient w slocie material editora, następnie otworz okno environment teraz przeciągnij swój materiał z material editora do zakładki environment - teraz wszelkie zmiany w material editorze będą odzwierciedlone w environment :) Co do materiału 'mikroba' to zrobię dziś tutka jak to osiągnąć i wrzucę tutaj. mkk3a - to nie tak :]
mkk3a Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 razor - jak to nie tak? może te nie są najlepsze, ale jak na materiały tworzone w pol minuty to chyba nieźle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się