qwasnydeszcz Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 witam, jak zrobic ograniczenia ruchu bonesow w maxsie? Chodzi mi o to zeby np noga w stawie kolanowym nie mogla sie zgiac w boki ani do przodu?
Kris_R Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 Najlepiej kożystać z solverów IK w takiej sytuacji... znajdziesz je w zakładce na górze ekranu.... Animation/IK Solvers/HI Solver... zalecany proces przypisania do nogi :) 1. zaznaczasz kość uda... 2. wybierasz HI Solver 3. klikasz na kości kostki/stopy... warto, żeby kości były choć minimalnie zgięte przed przypisaniem solvera, aby komp mógł na podstawie zgięcia ustalić kierunek działania... pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się