Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej kożystać z solverów IK w takiej sytuacji... znajdziesz je w zakładce na górze ekranu.... Animation/IK Solvers/HI Solver...

 

zalecany proces przypisania do nogi :)

 

1. zaznaczasz kość uda...

2. wybierasz HI Solver

3. klikasz na kości kostki/stopy...

 

warto, żeby kości były choć minimalnie zgięte przed przypisaniem solvera, aby komp mógł na podstawie zgięcia ustalić kierunek działania...

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności