P4VV37 Napisano 11 Grudzień 2005 Share Napisano 11 Grudzień 2005 Jak dobrze zmapować obiekt? Zawsze zastanawiałem się jak można uzyskać taki efekt jak w wielu pracach(np. checker lub powtarzająca się figóra geometryczna[np.koło] rozłożony na obiekcie tak, aby wszędzie miał ten sam kształt i wielkość). Macie jakieś tutoriale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 11 Grudzień 2005 Share Napisano 11 Grudzień 2005 zalezy jaki obiekt, jesli jest prosty, albo nie zalezy Ci na dokladnym mapowaniu we wszytskich miejscach, to mozesz uzyc standardowego mapowania z boxa, cylindra itd. Jesli model jest bardziej skomplikowany, to zostaje unwrap reczny, albo pelt mapping, albo eksport do jakiegos programu, ktory ma automatyczne mapowanie (wings, modo chyba tez) i zmapowanie go tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2005 Obiekt nie jest bardzo skąplikowany, ale zależy mi na szczegółach. Co to peltmapping? Czy te automatyczne mapowanie to dobry pomysł/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 11 Grudzień 2005 Share Napisano 11 Grudzień 2005 http://download.autodesk.com/media/3dsmax/peltmap_max8_380k.mov http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dbb/index.php?md=topic&tid=94718#first_unread_post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się