Napisano 11 Grudzień 200519 l Jak dobrze zmapować obiekt? Zawsze zastanawiałem się jak można uzyskać taki efekt jak w wielu pracach(np. checker lub powtarzająca się figóra geometryczna[np.koło] rozłożony na obiekcie tak, aby wszędzie miał ten sam kształt i wielkość). Macie jakieś tutoriale?
Napisano 11 Grudzień 200519 l zalezy jaki obiekt, jesli jest prosty, albo nie zalezy Ci na dokladnym mapowaniu we wszytskich miejscach, to mozesz uzyc standardowego mapowania z boxa, cylindra itd. Jesli model jest bardziej skomplikowany, to zostaje unwrap reczny, albo pelt mapping, albo eksport do jakiegos programu, ktory ma automatyczne mapowanie (wings, modo chyba tez) i zmapowanie go tam.
Napisano 11 Grudzień 200519 l Autor Obiekt nie jest bardzo skąplikowany, ale zależy mi na szczegółach. Co to peltmapping? Czy te automatyczne mapowanie to dobry pomysł/
Napisano 11 Grudzień 200519 l http://download.autodesk.com/media/3dsmax/peltmap_max8_380k.mov http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dbb/index.php?md=topic&tid=94718#first_unread_post
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto