Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam gotową postać w 3d Maxie pokrytą teksturą. Jezeli chcę aby ta osoba gestykulowała to muszę zaznaczać grupe poligonów np: dłoni i zmieniać ich położenie - jednak doprowadza to do ciągłego deformowania się bryły. Czy jest jakis sposób aby zdefiniowac poszczególne części ciała np nogi, ręce, głowa, brwi etc... żeby działały na " przegubach" w ograniczonym dla nich zakresie ruchu ciała ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 830
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Odnosnie gestykulacji. Mimike najlepiej uzyskac (przynajmniej ja to robie) zapomoca morfingu.

Odnosnie ciala to najlepiej za pomoca kinematyki albo kinematyki odwrotnej. Tj. bones albo character. Parametry ograniczania zgiec ustawia sie w chierarchy.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności