Skocz do zawartości

Render test (klepsydra czasu)


Amok

Rekomendowane odpowiedzi

Beta 1.2.2a

puszczone dwa niezalezne rendery po 1000*1600 na dolną i górną połowe obrazu bo przy 3200* 2000 się sypał z niewyjasnionych powodów

ponatto dwa procesory pracowały czasami na 50% ,

a w dwóch sesjach naraz zawsze 100%

następnie po 16 H dzoszło do 15 Levelu , całość połączyłem i zredukowałem

w PS o 50% , pełna caustyka

 

co zauwazyłem to rendering w wyzszej rozdziałce daje ladniejszy obraz

dokładniej policzony..

pod spodem wersja 16 level , w orginalnej rozdzielczości ( dziwne plamy)

chodz wyłączyłem caustyke

 

co stwierdziłem , im mniej emiterów tym szybciej

1 emiter to 2 razy szybciej niz 4 czyli mozna ustawić ładnie jedno światło

i 2 razy szybcjie ,

emitery z MXI (czyli z obrazami ) działają ok 4 razy wolniej niz czyste ,

próbowałem tez HDR z MXI na sferze , działa bardzo wolno

a obraz MXI nie może być za duzy max do 1200 * 1200 bo się sypie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności