Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Biurko


Elldrigar Vallar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Po długim przyglądaniu sie Wip-om innych użytkowników, postanowiłem rozpocząć własnego WIP-a. Jestem bardzo początkujący, więc wątek będzie długi z dużą ilościa pytań i próśb o rady, czy pomoc...

 

Dlaczego akurat biurko? A no poprostu, na nim mam monitor,kalwiature myszke, więc na nim pracuje, zaczynam swoją graficzną przygode, więc myśle ze to dobry początek. Potem napewno będzie więcej, moze nawet cały pokój...dobra zaczynam:

 

RENDERY próbne:

17mz.th.jpg

 

22tv.th.jpg

 

SIATKA:

35jm.th.jpg

 

No i pierwszy problem, niepotrafie dobrze zrobić takiej szufladki:

40th.th.jpg

 

U mnie wygląda to tak:

59zb.th.jpg

 

I tuatj po przekonvertowaniu na Patch:

66mj.th.jpg

Szyfladka powinna miec taki lekko wypukly kształt, powinno to widać na screenach, ale po wyrenderowaniu robi mi sie cos okropnego, niewiem jak dokłądni ezrobic do tego siatke, zeby to niewyglądało tak tragicznie...

Prosze o pomoc! Wiem ze daleka droga przedemną:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

możesz pokazać zdjęcia z referką? za bardzo nie rozumiem o co ci chodzi.

dlaczego konwertujesz to na patch? postaraj się by w modelu były poligony złożone z 4 vertexów, a przód u ciebie to jedno wielkie poly. po konwercie program sam przerabia wszystko na trisy, tylko tak nieudolnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zdjęcie będzie problem, niemam w tej chwili aparatu.

Zapodam jeszcze raz zdjecie szufladki bo widze ze coś te wyżej sie nie wyświetla poprawnie(tylko to mi na kompi pozostało)

problem1eq.jpg

 

 

EDITED:

 

Oki, udało mi się wyjść z problemu, o to efekt:

render9kr.th.jpg

 

I siateczka:

siatka1nd.th.jpg

 

Siatke troche zagęszcze, żeby było płynniej:)