Napisano 25 Grudzień 200519 l ej kurde ocb mam poly w maxie ( modeluje samochod w edit mesh) i jak chce leciutko przesunac vertex to mi go gdzies wywala na drugi koniec viewportu?!! ?? jestem strasznie zły i nie mam pojecia jak to naprawic... :[
Napisano 25 Grudzień 200519 l ej kurde ocb mam poly w maxie ( modeluje samochod w edit mesh) i jak chce leciutko przesunac vertex to mi go gdzies wywala na drugi koniec viewportu?!! ?? jestem strasznie zły i nie mam pojecia jak to naprawic... :[ Być może robisz wszystko w bardzo małej skali (dużym powiększeniu) Wtedy się tak dzieje niestety, sam przerobiłem (zresztą tez przy modelowaniu samochodu). Jedyne co Ci pozostaje w takiej sytuacji - to przeskalować całość do wymiarów, gdzie satysfakcjonująca Cię skala dokładności będzie większa niż skala tej wady maxa... Ewentualnie przesuwaj vertexy numerycznie z najmniejszym możliwym skokiem