clown Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 ej kurde ocb mam poly w maxie ( modeluje samochod w edit mesh) i jak chce leciutko przesunac vertex to mi go gdzies wywala na drugi koniec viewportu?!! ?? jestem strasznie zły i nie mam pojecia jak to naprawic... :[
SebastianS Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 ej kurde ocb mam poly w maxie ( modeluje samochod w edit mesh) i jak chce leciutko przesunac vertex to mi go gdzies wywala na drugi koniec viewportu?!! ?? jestem strasznie zły i nie mam pojecia jak to naprawic... :[ Być może robisz wszystko w bardzo małej skali (dużym powiększeniu) Wtedy się tak dzieje niestety, sam przerobiłem (zresztą tez przy modelowaniu samochodu). Jedyne co Ci pozostaje w takiej sytuacji - to przeskalować całość do wymiarów, gdzie satysfakcjonująca Cię skala dokładności będzie większa niż skala tej wady maxa... Ewentualnie przesuwaj vertexy numerycznie z najmniejszym możliwym skokiem
clown Napisano 25 Grudzień 2005 Autor Napisano 25 Grudzień 2005 ej ale rzecz w tym ze przed chwila sie normalnie przesówały!!!
clown Napisano 26 Grudzień 2005 Autor Napisano 26 Grudzień 2005 nie ale juz ok bo naprawiłem dzieki w kazdym razie
Rekomendowane odpowiedzi