Skocz do zawartości

Problem z materiałami w max8


Robson77

Rekomendowane odpowiedzi

O pomoc błagam bo normalnie wywale kompa przez okno. Do maxa 5 jak pościągałam nowe materiały (te z rozszerzeniem *.mat) to mi wszystkie działały a w max8 WRRRRRRR działa może 1/10 a reszta to np: zamiast drewnianej kulki - brązowa .... itd .... O CO TU KURDE CHODZI !!!! No i jeszcze przy okazji sprawa tych tekstur (*.bmp) .... za cholere nie wiem jak je wsadzić do tworzonej sceny. HELP HILFE

 

pozdrawiam

Zupełnie Zielona Gosia

ps.: przepraszam moderatorów, adminów i userów za "nietreściwy" tytuł. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

cześć robson ;]
oj bo to chłopak jest zalogowany ;)

 

a to dziwne, wydawałoby się, na zdrowy chłopski rozum, że wersja nowsza będzie BARDZIEJ ZDOLNA w "czytaniu" materiałów a tu wychodzi, że nowa wersja nie umie tego co starsza. Bo 5 czyta wszystkie (*.mat) jakie do niej wsadze a 8 tylko niektóre ... jesoooo umre :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za cholere nie wiem jak je wsadzić do tworzonej sceny. HELP HILFE

 

Material Editor (m na klawiaturze) maps rollout->diffuse (none) -> bitmap ->szukamy po dysku to co chcemy

 

a na obiekt wrzucamy mapowanie

Bo 5 czyta wszystkie (*.mat) jakie do niej wsadze a 8 tylko niektóre ... jesoooo umre :P

To zobacz jakie sa ustawienia materialow i recznie "przepisz" do me w 8. Chociaz nie uzywalem 8 wiec moze to nie byc specjalnie aktualne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności