Skocz do zawartości

problem z shaderem wody ;/


dyonizoss

Rekomendowane odpowiedzi

hejka. moze ktos mi pomóc z wodą w maxwell'u? robie sobie taką scenkę z fontanną, gdzie jest lekko pofalowane lustro wody, pracuje nad jej shaderem ale cos mi nie wychodzi. fajnie by było gdyby ta woda tez jakąś kaustyke dawała (ale nie musi) bardzo prosze o pomoc, próbowałem juz róznych opcji ale nnie moge se z tym za bardzo poradzić ;/

sdzieki z góry

aha, sorki za lamerskie, moze smieszne pytanie :)

PoZdRo!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

dzieki TrojkaT ale mam pytanko, czy taka woda bedzie przeźroczysta?? Czym sie różnią te parametry wyzej w () od tych [] ?? Chodzi o to ze mam taka fontanne której dno jest kamieniem wyłozone, chciałbym, by to przez wode było widać, da rade tak zrobic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jesli planujesz przeźroczystośc to masz dwie opcjie - albo sss w plastic shader - co jest raczej trudne, albo za pomocą tego - pamietaj tylk oze ziarno z szkła usówa o wiele dłużej - co do modelu to tafle woy wymodeluj zwykłym plane'em

 

maxwell dielectric (typ : crown of barium LBC1)

Absorbance = 0.01

ND = 1.51

UV = 0.15

Color = 255/255/255

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki, tez miałem sie włanie zapytac, czy lepiej zrobic samą płaszczyzne(plane) czy "bryłę" wody. a tak wogóle czy cos sie dzieje nowego z produktem NL?? cos cicho na forum maxwellowym, nie wiecie czy planuja cos poprawiać w RC4??

PoZdRo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności