Gość mluke Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 Początkujący wzywa pomocy! Proszę niech ktoś mi zaproponuje jakieś sensowne ustawienia materiałów i światła dla tej kostki. [email protected] Wprowadziłem zmiany tak jak mi napisałeś Tweety. Oceń teraz. Nie mogę postawić jej na biurku bo go jeszcze nie mam.
tweety Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 materiały: Mental Ray Material w Diffuse DGS material (tutaj w Diffuse dajesz kolor) Shine na 15 Bump: cellular (multiplier na 0,18), tiling ok 3 oświetlenie: 2xMrAreaspot (jedno z przodu jako główne, drugie ewentualnie doświetlające) pamiętaj ustawić Decay na IverseSquare. scenka: kostke postaw na biurku pośród papierzysk, linijki, kawałka widocznej klawiatury i szklanki z sokiem Cappy. koniecznie renderowane z kaustyką i dobrym GI. aha: to wszystko w MentalRayu Pozdrawiam [+] nie zapomnij o mapie HDRI co by się ładnie odbijała w kosteczce :]
WToreK Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 Whoa - Tweety - czytam, czytam, mysle na koniec wyjedzie z jakims ironicznym "sio noobie" a ty tak na serio ustawienia jak na tacy ;) Zobaczymy jak wyjdzie w praniu ;]
mentaller Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 szklanki z sokiem Cappy imho lepiej bedzie w jakimś tymbarkiem ewentualnie kubusiem ;]
Rafalf Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 hehe ja tez taki modelik ostatnio robiłem :) http://img254.imageshack.us/img254/261/cube0is.jpg
Gość mluke Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 Może napiszesz Lukasz_S jakie materiały przypisać elementom, żeby efekt był wielki.
WToreK Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 Może napiszesz Lukasz_S jakie materiały przypisać elementom, żeby efekt był wielki. Wyslij nam scenke, zrobimy za Ciebie materialy, oswietlenie, pomysl na scene i sama scene - odeslemy gotowe rendery i poprosimy o jeszcze... geez, mluke - przesadzasz - szukaj sam, jest na peczki tutoriali, masz help'a - UCZ SIE - a nie oczekuj ze ci beda ludzie dawac gotowe rozwiazania. J.w. - bez urazy
Rafalf Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 Jesli chodzi o moją scenke to jest nie skończona tam nie ma zadych swiatel :P
tweety Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 hmm... a czego użyłeś? DGSów? nie... mrAreaSpot? nie... na początek polecam dobrze zapoznać się z lekturą Adama Guzowskiego: http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22 nie chodzi mi o odsyłanie czy takie "sio noobie" ale uważam, że wgryźć się samemu jest lepsze od podania na tacy. kilka wskazówek. postaw sobie taką kostkę na biurku i poobserwuj cienie rzucane przez kostkę, w jaki sposób odbija otoczenie i jak integruje się swiatło z całym otoczeniem. jeśli masz aparat cyfrowy dobrzez jest robić zdjęcia (takie małe referencje) i na bieżąco porównywać z gotowymi renderami. zaś co do kompozycji z biurkiem: nie musisz modelować całego biurka, wystarczy że uświadomisz potencjalnemu widzowi że to jest wykadrowany blat twojego biurka na którym (pośród papierzysk) postawiłeś kostkę rubika Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się