leroo Napisano 8 Styczeń 2006 Share Napisano 8 Styczeń 2006 Witam! Mam mały klopot, mam jeden cylinder i do pomocy uvw oraz texportera. jak zrobić aby rozpłaszczyć całą mapę, bo jak ja mapuję ten obiekt to rozpłaszcza mi tylko widok to co bym widzial w widoku front. Potrzebuję rozpłaszczonej całej mapy cylindra... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 8 Styczeń 2006 Share Napisano 8 Styczeń 2006 nie znam sie na tym - spróbuj z widoku perspectiv albo zaznacz wszystkie polygony danego modelu moze to cos da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 8 Styczeń 2006 Share Napisano 8 Styczeń 2006 1.Zmień cylinder na editable poly. 2. Zaznacz wszystkie face do okoła cylindra i przypisz im ID:1 3. Zaznacz face U góry i u dołu cylindra i przypisz im ID:2 4. Dodaj modyfikator Poly Select- select by ID i wybierz ID:1 5. Dodaj modyfikator UVM Map z mapowaniem cylindrycznym. 6. Dodaj modyfikator Poly Select- select by ID i wybierz ID:2 7. Dodaj modyfikator UVM Map z mapowaniem box. 8. Teraz daj Collapse All 9. Dodaj modyfikator Unwarp UVM i teraz możesz sobie wybrać pokazywanie tylko wybranych ID. Teraz wystarczy poprzeciągać i zweldować i masz mapkę jak malowaną. Uff. Ale zakręciłem. Może ktoś zna faktycznie jakiś łatwiejszy sposób?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 8 Styczeń 2006 Share Napisano 8 Styczeń 2006 Lol a mozebys tak poczytal o UWM Mapping ;]? Normal mapping, flatten itp :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się