Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Mam mały klopot, mam jeden cylinder i do pomocy uvw oraz texportera. jak zrobić aby rozpłaszczyć całą mapę, bo jak ja mapuję ten obiekt to rozpłaszcza mi tylko widok to co bym widzial w widoku front. Potrzebuję rozpłaszczonej całej mapy cylindra... pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1.Zmień cylinder na editable poly.

2. Zaznacz wszystkie face do okoła cylindra i przypisz im ID:1

3. Zaznacz face U góry i u dołu cylindra i przypisz im ID:2

4. Dodaj modyfikator Poly Select- select by ID i wybierz ID:1

5. Dodaj modyfikator UVM Map z mapowaniem cylindrycznym.

6. Dodaj modyfikator Poly Select- select by ID i wybierz ID:2

7. Dodaj modyfikator UVM Map z mapowaniem box.

8. Teraz daj Collapse All

9. Dodaj modyfikator Unwarp UVM i teraz możesz sobie wybrać pokazywanie tylko wybranych ID.

 

Teraz wystarczy poprzeciągać i zweldować i masz mapkę jak malowaną.

 

Uff. Ale zakręciłem. Może ktoś zna faktycznie jakiś łatwiejszy sposób??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności