Napisano 8 Styczeń 200619 l Witam! Mam mały klopot, mam jeden cylinder i do pomocy uvw oraz texportera. jak zrobić aby rozpłaszczyć całą mapę, bo jak ja mapuję ten obiekt to rozpłaszcza mi tylko widok to co bym widzial w widoku front. Potrzebuję rozpłaszczonej całej mapy cylindra... pozdrawiam
Napisano 8 Styczeń 200619 l nie znam sie na tym - spróbuj z widoku perspectiv albo zaznacz wszystkie polygony danego modelu moze to cos da.
Napisano 8 Styczeń 200619 l 1.Zmień cylinder na editable poly. 2. Zaznacz wszystkie face do okoła cylindra i przypisz im ID:1 3. Zaznacz face U góry i u dołu cylindra i przypisz im ID:2 4. Dodaj modyfikator Poly Select- select by ID i wybierz ID:1 5. Dodaj modyfikator UVM Map z mapowaniem cylindrycznym. 6. Dodaj modyfikator Poly Select- select by ID i wybierz ID:2 7. Dodaj modyfikator UVM Map z mapowaniem box. 8. Teraz daj Collapse All 9. Dodaj modyfikator Unwarp UVM i teraz możesz sobie wybrać pokazywanie tylko wybranych ID. Teraz wystarczy poprzeciągać i zweldować i masz mapkę jak malowaną. Uff. Ale zakręciłem. Może ktoś zna faktycznie jakiś łatwiejszy sposób??
Napisano 8 Styczeń 200619 l Lol a mozebys tak poczytal o UWM Mapping ;]? Normal mapping, flatten itp :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto