Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam mały klopot, mam jeden cylinder i do pomocy uvw oraz texportera. jak zrobić aby rozpłaszczyć całą mapę, bo jak ja mapuję ten obiekt to rozpłaszcza mi tylko widok to co bym widzial w widoku front. Potrzebuję rozpłaszczonej całej mapy cylindra... pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 827
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie znam sie na tym - spróbuj z widoku perspectiv albo zaznacz wszystkie polygony danego modelu moze to cos da.

Napisano

1.Zmień cylinder na editable poly.

2. Zaznacz wszystkie face do okoła cylindra i przypisz im ID:1

3. Zaznacz face U góry i u dołu cylindra i przypisz im ID:2

4. Dodaj modyfikator Poly Select- select by ID i wybierz ID:1

5. Dodaj modyfikator UVM Map z mapowaniem cylindrycznym.

6. Dodaj modyfikator Poly Select- select by ID i wybierz ID:2

7. Dodaj modyfikator UVM Map z mapowaniem box.

8. Teraz daj Collapse All

9. Dodaj modyfikator Unwarp UVM i teraz możesz sobie wybrać pokazywanie tylko wybranych ID.

 

Teraz wystarczy poprzeciągać i zweldować i masz mapkę jak malowaną.

 

Uff. Ale zakręciłem. Może ktoś zna faktycznie jakiś łatwiejszy sposób??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności