grychu Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 Da sie "przykleic" jednym kliknieciem układ współzednych do np nowej prostej? ,żeby utworzyć odrazu lokalny układ współżęnych tej prostej.
3dsmaxman Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 błąd ort. w tytule... wystarczy wybrać układ odniesienia Local tam, gdzie domyślnie masz View (obiekt combo vel lista rozwijana na głównym pasku narzędzi...) //jeśli oczywiście o to ci chodzi...
grychu Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 Chodzi o to ze jak np rysuje w oknie top prostą pod katem to po narysowaniu pojawia sie na niej układ współżęnych ortogonalnie ustawiony do układu widoku top view. Jak ziemic układ local tej prostej aby ortogonalnie był przyporzdkowany, czyli leciał tak jak ta prosta, pod katem.
myk_myk Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Hierarchy, affect pivot only, rotate. Wybierz local z górnego okienka i OK. Pozdrawiam.
3dsmaxman Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 grychu, aby rozwiązać swój problem możesz dokonywać transformacji obiektu z poziomu sub-object - wtedy układ odniesienia Local jak najbardziej działa
boner2 Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 hm jest tylko 1 uklad i srodek tego ukladu to 0, 0, 0 (czyli srodek sceny) osobny obiekt nie moze miec innego "układu współżenych" obiekt ktory nie jest childem czyli nie jest przylinkowany do innych obiektow pobiera wspolrzedne z worda czyli 0,0,0 jest tam gdzie 0,0,0 na "gridzie" , jezeli natomiast podepniesz go do innego obiektu jego 0,0,0 bedzie tam gdzie local obiektu parent oczywiscie przez wspolrzedne gimbal albo additive jak kto woli :) pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się