Napisano 12 Styczeń 200619 l Da sie "przykleic" jednym kliknieciem układ współzednych do np nowej prostej? ,żeby utworzyć odrazu lokalny układ współżęnych tej prostej.
Napisano 12 Styczeń 200619 l błąd ort. w tytule... wystarczy wybrać układ odniesienia Local tam, gdzie domyślnie masz View (obiekt combo vel lista rozwijana na głównym pasku narzędzi...) //jeśli oczywiście o to ci chodzi...
Napisano 18 Styczeń 200619 l Autor Chodzi o to ze jak np rysuje w oknie top prostą pod katem to po narysowaniu pojawia sie na niej układ współżęnych ortogonalnie ustawiony do układu widoku top view. Jak ziemic układ local tej prostej aby ortogonalnie był przyporzdkowany, czyli leciał tak jak ta prosta, pod katem.
Napisano 18 Styczeń 200619 l Hierarchy, affect pivot only, rotate. Wybierz local z górnego okienka i OK. Pozdrawiam.
Napisano 19 Styczeń 200619 l grychu, aby rozwiązać swój problem możesz dokonywać transformacji obiektu z poziomu sub-object - wtedy układ odniesienia Local jak najbardziej działa
Napisano 21 Styczeń 200619 l hm jest tylko 1 uklad i srodek tego ukladu to 0, 0, 0 (czyli srodek sceny) osobny obiekt nie moze miec innego "układu współżenych" obiekt ktory nie jest childem czyli nie jest przylinkowany do innych obiektow pobiera wspolrzedne z worda czyli 0,0,0 jest tam gdzie 0,0,0 na "gridzie" , jezeli natomiast podepniesz go do innego obiektu jego 0,0,0 bedzie tam gdzie local obiektu parent oczywiscie przez wspolrzedne gimbal albo additive jak kto woli :) pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto