Skocz do zawartości

wyswietlanie przy renderowaniu


grychu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

1) odbicie na czym

2) co ty masz w tym environment

3) environment map sluzy do nakladania np. hdri besposrednio tylko na jeden material, rendering->environment naklada odbicia z hdri na cala scene

4) zadaj ze logicznie pytanie bo ja dopiero za 4tym razem skumalem

5) a wogole to jak to jest mozliwe ze jestes dluzej na forum niz ja ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wyjaśniam.

Tworze np. materiał flat mirror i tam w zakładce render jest use environment map, klikam bo chce mieć takie odbicie jaką ustawiłem mape ale.....

chce zeby to tło tylko obijało sie w obiekcie a nie było tłem sceny, Czy wogole da sie tak zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności