Napisano 18 Styczeń 200619 l Witam Próbuje coś zrobić z tBakerem, ale chyba się nie rozumiemy. Dla prostych obiektów jak kólka, cylinder, plane, tuba, tekstura jest liczona prawidłowo. Ale już dla boxa i rzeczy powstałych z boxa, lub z spline zextrudowanego nie działa. Kanał Light map jest cały czarny. Texture prawidłowy, ale Light & texture mam jest czarny. Zupełnie jakby żadne światło nie świeciło na obiekty... Ogólnie... gdzie mogę znaleźć jakieś tutoriale o tBaker dla bardziej skomplikownych obiektów. Ten z działu tutoriale widziałem...
Napisano 18 Styczeń 200619 l Autor a poprawnie zmapowałeś obiekt ? Box? Co tam mapować;) Tak, dałem mu maping na boxa. UVW Mapping/Box. Light Map jest czarny. Identyczne ustawienia dla Sphere działają tak jak trzeba... To samo jest pod MAX 5 i 8. FR s1 SP2
Napisano 18 Styczeń 200619 l Mam problem z beczki obok;] Chodzi o oświetlanie czarnych powierzchni w Vray'u. Zauważyłem, ze czerń nie łapie światła, praktycznie wcale... Wiem, ze coś jest czarne bo pochłania wszystkie barwy światła, ale bez przesady...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto