Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Próbuje coś zrobić z tBakerem, ale chyba się nie rozumiemy. Dla prostych obiektów jak kólka, cylinder, plane, tuba, tekstura jest liczona prawidłowo. Ale już dla boxa i rzeczy powstałych z boxa, lub z spline zextrudowanego nie działa. Kanał Light map jest cały czarny. Texture prawidłowy, ale Light & texture mam jest czarny. Zupełnie jakby żadne światło nie świeciło na obiekty...

Ogólnie... gdzie mogę znaleźć jakieś tutoriale o tBaker dla bardziej skomplikownych obiektów. Ten z działu tutoriale widziałem...

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
a poprawnie zmapowałeś obiekt ?

 

Box? Co tam mapować;) Tak, dałem mu maping na boxa. UVW Mapping/Box.

Light Map jest czarny. Identyczne ustawienia dla Sphere działają tak jak trzeba...

 

To samo jest pod MAX 5 i 8. FR s1 SP2

Napisano

Mam problem z beczki obok;] Chodzi o oświetlanie czarnych powierzchni w Vray'u. Zauważyłem, ze czerń nie łapie światła, praktycznie wcale... Wiem, ze coś jest czarne bo pochłania wszystkie barwy światła, ale bez przesady...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności