Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Próbuje coś zrobić z tBakerem, ale chyba się nie rozumiemy. Dla prostych obiektów jak kólka, cylinder, plane, tuba, tekstura jest liczona prawidłowo. Ale już dla boxa i rzeczy powstałych z boxa, lub z spline zextrudowanego nie działa. Kanał Light map jest cały czarny. Texture prawidłowy, ale Light & texture mam jest czarny. Zupełnie jakby żadne światło nie świeciło na obiekty...

Ogólnie... gdzie mogę znaleźć jakieś tutoriale o tBaker dla bardziej skomplikownych obiektów. Ten z działu tutoriale widziałem...

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 733
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
a poprawnie zmapowałeś obiekt ?

 

Box? Co tam mapować;) Tak, dałem mu maping na boxa. UVW Mapping/Box.

Light Map jest czarny. Identyczne ustawienia dla Sphere działają tak jak trzeba...

 

To samo jest pod MAX 5 i 8. FR s1 SP2

Napisano

Mam problem z beczki obok;] Chodzi o oświetlanie czarnych powierzchni w Vray'u. Zauważyłem, ze czerń nie łapie światła, praktycznie wcale... Wiem, ze coś jest czarne bo pochłania wszystkie barwy światła, ale bez przesady...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności