Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka!

Mam dość nietypowy problem, od pewnego czasu robię dłoń w Maya. Tylko że za każdym razem robię ją od nowa. Mam taki głównie problem, jak zrobić paznokieć? Jak robie to na Nurbsach to wszystko gra do puki nie musze lączyć dłoni z palcami (dłoń ma być do animacji), a więc zrobiłem kształt palca w poly poczym konwersja na Sub D i teraz problem, jak w tym czymś zrobić paznokieć. Pytam bo może ktoś się spotkał z podobnym problemem i sobie z nim jakoś poradził.

 

Pozdrawiam i z góry Dziękuję za odpowiedź!

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Proces modelowania reki wraz z paznokciem jest przedstawiony w dokumentacji Maya.

 

Getting Started with Maya

> Subdivision Surfaces

> Lesson 1: Modeling a subdivision surface

Napisano

Rascal jak bys mógł być taki miły i mi powiedzieć czy to co teraz zrobiłem wygląda jak pazkoniekć?. Nad palcem oczywiście będę pracował. A jako pszczelarz powiedz co z tym można zrobić. Z góry Ci Dziękuję!

Napisano

Dzięki, już go poprawiłem, jednak nadal mam pewien dylemat, mam nadzięję że mi pomożesz Rascal. Otórz robie ćwiczenie z książki MAYA 2 Animacja postaci, jest tam jak wymodelować "realistyczną" dłoń, robię wszystko tak jak tam pisze, ale efekt końcowy jest tragiczny to co oni tam piszą i na załączonych plikach wychodzi tragicznie, to nie przypomina ludzkiej ręki a tym bardziej realistycznej. Więc robię ją po swojemu :) zastanawiałem się nad użyciem Sub D, jednak mam pytanie czy jest możliwość łączenia takich powieżchni ze sobą ? np palca z dłonią, aby było płynne przejście, bo jak robię to na NURBS'ach to przy łączeniu dłoni z ręką wysiadam z nerów. Co ty radzisz ?

 

Z góry Dziękuję za pomoc!

Napisano

NURBSy do organiki to już trochę przeżytek. W SDS można bezproblemowo łączyć dwie łaty, czy po prostu dwa elementy, ze sobą. Musisz tylko przekonwertować SDS do ploy, tam połączyć geometrię i następnie spowrotem przekonwertować obiekt do SDS.

Napisano

Witam. Mam pytanie do FaNTOMASa. Robię to samo ćwiczenie z książki Maya 2 - Animacja postaci i napotykam na problemy. Jak "zamknąłeś" walec (palec)? Ja przeciągnąłem jeden vertex na środek i snapowałem po kolei pozostałe, ale pewnie jest sposób aby snapować wszystkie vertexy w tej izoparmie jednocześnie. Efekt nie jest zadowalający bo po wyrenderowaniu w miejscu połączenia punktów widać cień :( Jak robisz fałdki na skórze palca? Paznokieć zrobiłem jako nowy obiekt Nurbs i zgrupowałem z palcem przed jego animacją. Napisz ile już zrobiłes. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności